نتفلیکس سریال Angry Birds را سفارش داد

26 March 2020 - 21:30

انیمیشن پر طرفدار و محبوب The Angry Birds سر از تلویزیون در آورده و نتفلیکس سفارش ساخت سریال این انیمیشن را تحت عنوان Angry Birds: Summer Madness براساس دنیای برجسته پرندگان خشمگین داده است. قرار است این مجموعه سال ۲۰۲۱ در قالب ۴۰ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای پخش شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Angry Birds: Summer Madness شوخ طبعی و همان لحن فرنچایز فیلم پرندگان خشمگین را دارد، در حالی که نگاه تازه و نویی به این فیلم خواهد داشت.

این سریال پرندگان دوست داشتنی مانند Red, Bomb و Chuck و دوستان جدیدشان مانند پرنده‌های کمپ تابستانی تحت هدایت Mighty Eagle را نشان می‌دهد.

این سریال همکاری جدید Cake و Rovio است که حق توزیع بین‌المللی آن را Rovio برعهده دارد.

مجموعه فیلم‌های Angry Birds براساس مجموعه بازی ویدئویی Angry Birds است که کلمبیا پیکچرز، روویو انیمیشن و سونی پیکچرز انیمیشن آن رد تولید کردند و سونی پیکچرز آن را توزیع کرد.

فیلم اول سال ۲۰۱۶ منتشر شد و دنباله آن سال ۲۰۱۹ اکران گردید.

اد گالتون (Ed Galton) مدیر Cake اظهار داشته:

پرندگان خشمگین قرار است راهی جعبه جادویی شوند و بسیار خوشحالیم با نتفلیکس این همکاری رقم می‌خورد.

وایل هیجاری (Ville Heijari) مدیر Rovio نیز گفته:

محتوای انیمیشنی پرندگان خشمگین نقش مهمی در استراتژی این فرنچایز طولانی مدت دارد. بعد از بیش از یک دهه بازی موفق بودن، بلاک باستر شدن و داشتن محصولات مجوز دار، این اولین سریال پرندگان خشمگین خواهد بود. از همکاری با Cake بسیار خوشحالیم و منتظریم تا این سریال روی آنتن نتفلیکس برود.

کرتیس لولاش (Curtis Lelash) مدیر بخش سریال انیمیشنی نتفلیکس نیز گفته:

پرندگان خشمگین پدیده واقعی برای کودکان جهان است و خوشحالیم آن را به تلویزیون می‌آوریم، جایی که از همیشه خشمگین‌تر و پرنده‌تر خواهند بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.