تاریخ اکران The Batman و The Matrix 4 احتمالا تغییر خواهد کرد

27 March 2020 - 13:00

پس از اینکه بحران ویروس کرونا باعث شد تولید آثار سینمایی مختلف متوقف شود، حالا ممکن است تاریخ اکران فیلم The Batman «بتمن» تغییر کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این تغییر تاریخ اکران ممکن است علاوه بر The Batman برای فیلم‌های The Matrix 4 «ماتریکس ۴» و Red Notice «اعلان قرمز» هم پیش بیاید که تولیدشان متوقف شده بود. البته ممکن است این فیلم‌ها در همان تاریخ اکران اصلی خود منتشر شوند، اما احتمال تغییر تاریخ اکران آن‌ها زیاد است.

با توجه به این گزارش، فیلم The Batman ممکن است در همان تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. تقریبا هفت هفته از تولید فیلم گذشته بود که مت ریوز (Matt Reeves) مجبور شد فیلمبرداری را متوقف کند. The Matrix 4 قرار است در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود و مراحل پس از تولید آن به دلیل جلوه‌های ویژه زیاد طولانی خواهد بود، پس لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) زمان کمتری نسبت به ریوز برای تکمیل فیلمش دارد.

فیلمبرداری فیلم اکشن پرهزینه Red Notice ساخته راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) که دواین جانسون (Dwayne Johnson)، گال گادوت (Gal Gadot) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در آن حضور دارند از دو ماه پیش در آتلانتا آغاز شده بود. فیلم‌های نتفلیکس معمولا به کمپین تبلیغاتی یکساله نیاز ندارند، اما احتمال اینکه این فیلم هم تا پایان سال منتشر شود خیلی کم است.

همچنین ممکن است تاریخ اکران Mission: Impossible 7 «ماموریت: غیرممکن ۷» که ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) بود تغییر کند، چون کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) و تام کروز (Tom Cruise) قرار بود فیلمبرداری را در ونیز ایتالیا آغاز کنند، اما بحران کرونا در این کشور باعث شد تولید فیلم متوقف شود.

البته هنوز تصمیم نهایی در مورد این فیلم‌ها گرفته نشده، پس باید منتظر بیانیه رسمی استودیوها باشیم.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.