احتمال حضور آنیا تیلور جوی در نقش فیوریوسای جوان در اسپین‌آف Mad Max

27 March 2020 - 13:30

اگر فیلم Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشم» را دیده باشید، قطعا دوست دارید دوباره به آن دنیای جذاب برگردید. جرج میلر (George Miller) از مدتی پیش اشاراتی به فیلم جدیدی در این دنیا داشته و حالا به نظر می‌آید او یک قدم به اجرایی کردن ایده‌های خودش نزدیکتر شده باشد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم یک اسپین‌آف با محوریت شخصیت فیوریوسا (Furiosa) خواهد بود که در فیلم اصلی شارلیز ترون (Charlize Theron) نقش او را بازی کرد. این فیلم که به احتمال خیلی زیاد یک پیش‌درآمد است داستان سرگذشت این شخصیت محبوب را روایت خواهد کرد. به تازگی آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) از طریق اسکایپ برای بازی در نقش اصلی فیلم تست بازیگری داده است.

این انتخاب خیلی خوبی است، با توجه به اینکه تیلور جوی در فیلم‌هایی مثل Thoroughbreds «اصیل‌ها» و Split «شکافته» نقش‌آفرینی خیلی خوبی داشته است. فیلم Furiosa ممکن است همان اکشن بلاک‌باستری باشد که به سکوی پرتابی برای او تبدیل خواهد شد. میلر اعلام کرده برای آغاز فیلمبرداری در ابتدای سال ۲۰۲۱ آماده است.

به تازگی فیلم Emma «اما» با بازی تیلور جوی اکران شده و فیلم کامیک بوکی The New Mutants «جهش یافته‌های جدید» با بازی او که قرار بود هفته آینده اکران شود به دلیل بحران کرونا فعلا تاریخ اکرانی ندارد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.