فیلمبرداری Doctor Strange 2 قرار است از ماه ژوئن آغاز شود

27 March 2020 - 14:00

بحران کرونا باعث توقف تولید بسیاری از آثار هالیوودی شده، و همان طور که به اطلاع شما رساندیم ممکن است تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌های مهم مثل The Batman «بتمن» و The Matrix 4 «ماتریکس ۴» را تحت تاثیر قرار دهد. اما مارول هنوز امیدوار است بتواند فیلمبرداری Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» را طبق برنامه قبلی از ماه ژوئن (خرداد) آغاز کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سم ریمی (Sam Raimi) پس از انصراف اسکات دریکسون (Scott Derrickson) کارگردانی این فیلم را برعهده گرفته است. مراحل پیش‌تولید این فیلم به صورت دورکاری همچنان ادامه دارد. مایکل والدرون (Michael Waldron) شورانر سریال Loki «لوکی» برای بازنویسی فیلمنامه انتخاب شده است.

در این فیلم علاوه بر بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) شاهد حضور الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) هستیم، چون این فیلم از نظر داستانی با سریال WandaVision «وانداویژن» ارتباط زیادی خواهد داشت.

این تصمیم مارول برای ادامه تولید فیلم اصلا باعث تعجب نیست، چون دنیای سینمایی مارول به شکلی طراحی شده که باید ترتیب آثار آن رعایت شود. Doctor Strange 2 فیلمی نیست که بتوان تاریخ اکران آن را تا زمان نامشخصی به تعویق انداخت چون با سریال WandaVision که اواخر امسال از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش خواهد شد ارتباط دارد.

فیلمبرداری Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings «شانگ چی و افسانه ده حلقه» که قرار است قبل از Doctor Strange 2 اکران شود در استرالیا متوقف شده و اکران Black Widow «بلک ویدو» هم به تعویق افتاده است. هنوز مشخص نیست این شرایط چه تاثیری روی تاریخ اکران Eternals «اترنالز» دارد که قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ اکران شود.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در تاریخ ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.