نسخه‌های دیجیتالی دو فیلم Downhill و Call Of The Wild به‌زودی منتشر خواهند شد

27 March 2020 - 20:30

نسخه دیجیتالی فیلم‌های “Call Of The Wild” و “Downhill” زودتر از موعد منتشر خواهند شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.
دیزنی اعلام کرد که کمپانی‌ ۲۰th Century Studios سازنده فیلم The Call Of The Wild به همراه کمپانی سرچ‌لایت پیکچرز( Searchlight Pictures ) سازنده فیلم “Downhill”، نسخه‌های دیجیتالی این دو فیلم را این جمعه در آمریکا در دسترس عموم قرار خواهند داد.
هردوی این فیلم‌ها در ماه فوریه درست زمانی که شیوع جهانی ویروس کرونا آغاز شد در سینماها به اکران در آمدند و انتشار نسخه‌های دیجیتالی آن‌ها همانند دیگر آثار ناشرین به‌دلیل تعطیلی اکثر سینماها زودتر از موعد مقرر شده خواهد بود. به نظر می‌رسد که اکثر سینماها تا دو ماه آینده تعطیل باشند.
پیش از این، دیزنی فیلم‌های خود از جمله Onward، Star Wars:Rise of Skywalker و Frozen 2 را زودتر از آن‌چه برنامه‌ریزی شده بود به پخش خانگی رساند. این در حالی‌ست که کمپانی‌ یونیورسال( Universal) فیلم‌های”The Invisible Man” و “The Hunt”، کمپانی فوکس فیچرز( Focus Features) فیلم “Emma”، کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount) فیلم “Sonic the Hedgehog” و کمپانی Warner Bros دو فیلم “Birds Of Prey” و “The Way Back” را پیش از تاریخ تعیین‌شده برای انتشار خانگی آماده کردند.
فیلم “I Still Believe”  اثر ساخته‌شده دو کمپانی لاینزگیت( Lionsgate) و کینگ‌دوم استوری (Kingdom Story) نیز این جمعه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
ارسال آثار به پخش خانگی به طور معمول ۹۰ روز پس از اکران آن‌ها در سینماها انجام می‌شود و فیلم‌هایی که روال تعیین‌شده در این جدول زمانی را رعایت نکنند، توسط اتحادیه‌های سراسر کشور مانند AMC ،Cinemark و Regal – که در حال حاضر تعطیل‌اند – ثبت و به رسمیت شناخته نمی‌شوند.
فیلم Call Of The Wild که بواسطه لایو اکشن و فناوری‌های CGاش پرهزینه بوده، اقتباسی از رمان ماجراجویی جک لندن (Jack London) و با هنرنمایی هریسون فورد (Harrison Ford) و دن استیونس (Dan Stevens) است که داستان این رمان درباره یک سگ گله به نام باک (Buck) می‌باشد و در تاریخ ۲۱ فوریه اکران شد. سهم فروش آن ۲۴.۸ میلیون دلار در گیشه امریکا و ۱۰۷.۶ میلیون دلار در جهان شد. نسخه دیجیتال این فیلم فردا به قیمت ۱۴.۹۹ دلار منتشر خواهد شد.
فیلم Downhill برای اولین بار هنرنمایی ستارگانی همچون جولیا لویی-دریفوس (Julia Louis-Dreyfus) و ویل فرل (Will Ferrell) در فستیوال فیلم ساندنس( Sundance) و ۱۴ام فوریه اکران شد‌، ۴.۶ میلیون دلار در گیشه آمریکا و ۸.۹ میلیون دلار در جهان فروخت. این فیلم نیز جمعه همین هفته با قیمت ۹.۹۹ دلار اماده پخش خواهد شد. Downhill توسط لویی-دریفوس تهیه خواهد شد و آنتونی برگمن (Anthony Bregman) و استفانی آزپیازو (Stefanie Azpiazu) به همراه روبن استلوند و اریک همندورف (Erik Hemmendorff) تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود. داستان فیلم درباره خانواده‌ای است که برای اسکی و تعطیلات به کوه‌های آلپ رفته‌اند اما سقوط بهمن و تلاش برای فرار از آن، آن‌ها را به‌سوی درگیری هدایت کرده و موجب می‌شود تا زندگی و حس واقعی که نسبت به یکدیگر دارند را دوباره ارزیابی کنند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.