کمپانی MGM به دنبال ساخت فیلمی اقتباسی از Hail Mary با بازی رایان گاسلینگ است

28 March 2020 - 11:30

به گزارش سایت خبری Deadline کمپانی MGM در تلاش برای انجام یک معامله هفت رقمی با اندی ویر (Andy Weir) خالق رمان “سلام بر مریم” (Hail Mary) بابت ساخت فیلمی اقتباسی از این کتاب است. رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، بازیگر نامزد جایزه اسکار، بازیگر اصلی و تهیه‌کننده این فیلم علمی تخیلی خواهد بود. کن کائو (Ken Kao) نیز از تهیه‌کنندگان فیلم است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رمان “سلام بر مریم” به عنوان داستان انفرادی یک فضانورد در یک سفینه فضایی توصیف شده که وظیفه نجات سیاره را بر عهده دارد. گاسلینگ برای بازی در نقش فضانورد آماده می‌شود. این کتاب بهار آینده و توسط Random House منتشر خواهد شد.

فیلم اقتباسی آرتمیس (Artemis) اندی ویر توسط کریس میلر (Chris Miller) و فیل لورد (Phil Lord) کارگردانی شده است، علاوه بر اعلام اخیر این فیلمسازان مبنی بر اینکه در حال تولید یک ایده اصلی از ویر در پی رمان گرافیکی چهارراه چشایر (Cheshire Crossing) هستند.

گاسلینگ اخیرا در فیلم‌های اولین انسان (First Man)، بلید رانز ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049)، بی‌وزن (Song to Song)، لالا لند (La La Land)، بچه‌های خوب (The Nice Guys)، کوچک بزرگ (The Big Short)، فقط خدا می‌بخشد (Only God Forgives)، گروه گانگستر (Gangster Squad) و مکانی آن سوی کاج‌ها (The Place Beyond the Pines) دیده شده است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.