وقفه در تولید بتمن بیش از ۲ هفته خواهد بود

28 March 2020 - 13:00

طبق گفته مت ریوز (Matt Reves) وقفه در تولید فیلم The Batman از آن‌چه انتظار می‌رود و گفته شده، طولانی تر خواهد شد. شیوع بیماری همه گیر کرونا، تولیدات تلویزیونی و فیلم بسیاری را متوقف کرده است. از فصل چهارم Stranger Things (چیزهای عجیب) نتفلیکس گرفته تا Shang-Chi و Legend of the Ten Rings مارول. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

امید داشتیم تولید بتمن دچار این وقفه نشود اما ۱۴ مارس اعلام شد که تولید این فیلم دچار وقفه ۲ هفته‌ای خواهد شد. تولید فیلم در انگلیس در حال انجام بود و قرار بود از لندن به لیورپول بروند.

بتمن فعلا در مرحله پیش تولید قرار دارد. فیلمی که زمانی انتظار می‌رفت با بازی و کارگردانی بن افلک (Ben Affleck) ساخته شود، با کناره‌گیری افلک دستخوش تغییراتی زیادی شد و ریوز جایگزین او شد. حالا رابرت پتینسون (Robert Parttinson) ستاره‌ی شوالیه‌ای فیلم خواهد بود، حرکتی که بسیاری را به تعجب وا داشت و بسیاری هم برای دیدنش هیجان زده هستند. ریوز جزییات مربوط به فیلم‌نامه را مخفی نگه داشته اما بازیگران فیلم توجه طرفداران فیلم را جلب کرده است. علاوه بر پتینسون، زویی کراویتز (Zoë Kravitz)، اندی سرکیس (Andy Serkis)، کالین فارل (Collin Farrell)، پل دانو (Paul Dano)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، پیتر سارشگارد (Peter Sarsgaard) و جان ترتورو (John Turturro) در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

ریوز در توییتر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران درباره وقفه پیش آمده در تولید فیلم گفت: تا وقتی برای همگی ما امن باشد، پروژه متوقف خواهد بود.

این یعنی وقفه دو هفته‌ای بیشتر خواهد شد تا برادران وارنر اوکی دهند. بیشتر پروژه‌های متوقف شده دچار چنین مشکلاتی شده‌اند و مشخص نیست چه موقع سر کار بر می‌گردند.

مشکل اصلی دیگر استودیوهای هالیوود در پی وقوع این بیماری تغییر تاریخ‌های اکران فیلم‌هاست. تاریخ فعلی فیلم بتمن ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ است. باتوجه به توقف تولید فیلم، احتمال تغییر این تاریخ وجود دارد. اکران دیگر فیلم دی‌سی، Wonder Woman 1984، از ژوئن به اوت تغییر یافته است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.