پوستر هنری Morbius از سوی طرفداران فیلم منتشر شد

28 March 2020 - 13:30

اکانت طرفداران Morbius پوستر جدیدی از فیلم منتشر کرده که نگاهی بر تغییر شکل جرد لتو (Jared Leto) بازیگر فیلم به تبهکار اسپایدرمن دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

Morbius دنباله سونی بر فیلم موفق ونوم و Spider-Man: Into The Spider-Verse است. ونوم در گیشه بسیار موفق ظاهر شد و ۸۵۵ میلیون دلار فروش جهانی داشت و انیمیشن مرد عنکبوتی نیز ۳۷۵ میلیون دلار فروش داشت.

شخصیت Morbius کاور تک برگه‌ای مجله کامیک‌کان است که به ومپایر زنده‌ای که طرفداران می‌شناسند و دوست دارند، تبدیل شده است. این پوستر تصویر سیاه و سفیدی از شخصیت لتو است که صورتش شکل و شمایل حیوانی که بدان شکل شده، را گفته است. طرفداران این فیلم قادرند نگاهی بر شکل خون‌آشامی این شخصیت با ظاهری آبی، چشمانی قرمز و نیش‌هایی که از دهانش بیرون آمده، داشته باشند. این تصویر البته رسمی نیست.

شخصیت Morbius یکی از  افراد چموش مرد عنکبوتی است. داستان آن درباره دکتر مالکولم موربیوس است، مردی که از بیماری خونی ژنتیکی نادری رنج می‌برد و تصمیم می‌گیرد خود را درمان کند و شیوه درمان خاصی که برای خود در نظر می‌گیرد، به این شکل ختم می‌شود.

اولین تریلر فیلم گواه ارتباط آن با دنیای مارول و خصوصا مرد عنکبوتی تام هالند بود. مت اسمیت (Matt Smith)، آدریا آرجونا (Adria Harris)، تیرس گیبسون (Tyrese Gibson)، و جرد هریس (Jared Harris) بازیگران فیلم هستند. دنیل اسپینوسا (Daniel Espinosa) کارگردان فیلم است که ۳۱ ژوئیه اکران می‌شود. هنوز مشخص نیست این تاریخ اکران بدلیل شیوع بیماری ویروس کرونا تغییر می‌کند یا نه.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.