HBO تولید سریال‌های Barry و Succession را به تعویق انداخت

28 March 2020 - 15:00

وقتی زیر مجموعه‌های WarnerMedia Entertainment مانند شبکه HBO در تاریخ ۱۳ مارس تولید تمامی سریال‌های خود را متوقف کردند، دو سریال مهم این شبکه، Barry و Succession، در مرحله پیش تولید قرار داشتند، و وضعیت آن‌ها در حالت بررسی قرار گرفت. حالا بعد گذشت دو هفته، و اوج شیوع بیماری ویروس کرونا، این شبکه کابلی تصمیم گرفته تاریخ آغاز تولید هر دو سریال را عقب بیندازد و پیش تولید آن‌ها را به حالت تعلیق درآورد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه HBO طی بیانیه‌ای اعلام داشته:

به شدت دنبال از سر گرفتن پیش تولید سریال‌ها به محض اتمام بحران کرونا و امن شدن شرایط برای تمامی عوامل کار هستیم. در حال حاضر نویسندگان ما در حال دورکاری هستند و متن را می‌نویسند.

دو هفته قبل HBO تولید تمامی سریال‌های در حال فیلم‌برداری از جمله فصل دوم The Righteous Gemstones را متوقف کرد و تاریخ تولید فصل دوم سریال Euphoria را به تعویق انداخت.

بعد از سریال‌های گات و Veep، دو سریال Barry و Succession برجسته‌ترین سریال‌های کمدی و درام این شبکه بوده‌اند. تاخیر در تولید آن‌ها روی حضورشان در مراسم امی تاثیر نمی‌گذارد و فصل‌های جدید این سریال‌ها به امی ۲۰۲۱ می‌رسند. انتظار می‌رود فصل دوم سریال Succession بهترین سریال درام امی ۲۰۲۰ شود در حالیکه سریال کمدی Barry از چرخه رقابت و مسابقات امی امسال خارج می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.