مجموعه‌ی انیمیشنی Castlevania برای فصل چهارم تمدید شد

29 March 2020 - 14:30

پیش‌تر در ماه جاری، Netflix فصل سوم Castlevania که بر اساس مجموعه بازی‌های محبوبی است را پخش کرد. معمولاً این شبکه‌ی استریمی قبل از تمدید هر سریالی به مدت یک ماه صبر می‌کند با این حال Castlevania شامل استثنا شده است و نتفلیکس سفارش ساخت فصل چهارم این مجموعه را داده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل سوم Castlevania طی ۱۰ قسمت پخش شد. بااین‌وجود هنوز روشن نیست که فصل چهارم شامل چند قسمت خواهد بود. با توجه به اینکه بین پخش فصل‌های دوم و سوم فاصله‌ای ۱۷ ماهه وجود داشت، امکان اینکه فاصله‌ای مشابه فصل‌های سوم و چهارم را از یکدیگر جدا کند، وجود دارد.

داستان مجموعه‌ی انیمیشنی Castlevania از کتاب‌های مصوری به قلم وارن آلیس (Warren Ellis) که تمام ۲۲ قسمت سریال را تا به الآن نوشته، اقتباس‌شده است. ریچارد آرمیتاژ (Richard Armitage) نقش اصلی سریال یعنی ترور بلمونت را صداگذاری می‌کند. جیمز کالیس (James Callis) در نقش آلوکارد، آلخاندرا رینوسو (Alejandra Reynoso) در نقش سایفا بلنیدز، جیمی ماری (Jaime Murray) در نقش کامیلا خون‌آشام مؤنث، آدتکومبو مک‌کورمک (Adetokumboh M’Cormack) در نقش آیزاک و تئو جیمز (Theo James) در نقش هکتور صداپیشگان سریال را تشکیل می‌دهند. علاوه بر آن‌ها، در فصل سوم بیل نای (Bill Nighy) در نقش سینت ژرمن و تورو یوچیکادو (Toru Uchikado) و ریتا فوکوشیما (Rila Fukushima) به ترتیب در نقش‌های تاکا و سومی به جمع ستارگان این مجموعه اضافه شدند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.