تام هنکس و ریتا ویلسون به آمریکا بازگشتند

29 March 2020 - 14:00

با بازگشت آن‌ها از استرالیا به آمریکا، تام هنکس (Tom Hanks) و ریتا ویلسون (Rita Wilson) تازه‌ترین خبر را از وضعیت خودشان پس از اعلام ابتلایشان به ویروس کرونا در اوایل ماه جاری اعلام کردند. این پیام توسط صفحه‌ی توییتری رسمی تام هنکس در روز شنبه منتشر شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این بازیگر نوشت:

سلام به همگی… مثل بقیه‌ی [مردم] آمریکا خونه هستیم، همچنان به محافظت کردن از خودمون و حفظ فاصله‌ی اجتماعی ادامه میدیم. تشکر خیلی خیلی زیاد از هرکسی که توی استرالیا مراقب ما بود. پرستاری و راهنمایی‌های اونا بازگشت ما به آمریکا رو ممکن کرد. همینطور تشکر خیلی زیاد از همتون که پیگیر ما بودین و برامون آرزوی سلامتی کردین. ریتا و من قدردانش هستیم. با سپاس خانواده‌ی هنکس.

این زوج که هردو ۶۳ سال دارند، در ۱۲ مارس پس از بروز علائم خفیف مانند تب، لرز و خستگی به تشخیص خودشان، خودشان را قرنطینه کردند. آن‌ها تا پیش از اعلام آخرین وضعیتشان، در یک بیمارستان استرالیایی مراقبت‌های پزشکی را دریافت کردند. هنکس برای انجام مراحل پیش‌تولید فیلم بدون عنوان الویس پرسلی (Elvis Presley) به کارگردانی باز لورمن (Baz Luhrmann) به استرالیا رفته بود. طی پستی اینستاگرامی در ۱۷ مارس، هنکس به همه اعتمادبه‌نفس داد و گفت:

توی این قضیه همگی باهم هستیم. منحنی رو صاف می‌کنیم.

سازمان بهداشت کوئینزلند که بر شیوع ویروس در این استان نظارت می‌کند، معتقد است که هنکس و ویلسون در آمریکا یا حین جابه‌جایی با این ویروس برخورد داشته‌اند.

مرکز منابع دانشگاه جان هاپکینز اعلام کرده است که تا به این لحظه ۱۱۵,۵۴۷ مورد تأیید شده‌ی ابتلا به ویروس کرونا در ایالات‌متحده وجود داشته است که مرگ بالای ۱,۸۹۱ مورد از آن‌ها گزارش‌شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.