سریال Locke And Key برای فصل دوم تمدید شد

31 March 2020 - 12:30

سریال اقتباسی Locke & Key «لاک و کلید» سرویس نتفلیکس برای فصل دوم تمدید شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از آغاز پخش سریال در ماه فوریه، خبر ساخت فصل بعدی سریال در شبکه‌های اجتماعی پخش شد. در فصل جدید شاهد رشد ریسک‌های خواهران و برادران لاک خواهیم بود زیرا آنها نقش خود را به عنوان نگهبانان جدید کلیدها پذیرفته‌اند.

کارلتون کیوز (Carlton Cuse) و مردیث آوریل (Meredith Averill)، تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانرهای سریال، در این رابطه گفتند:

ما از ادامه سریال لاک و کلید در کنار همه همکاران شگفت انگیزمان بسیار هیجان زده هستیم. ما به خاطر همه پشتیبانی‌های آنها خصوصاً در این زمان دشوار از نتفلیکس سپاسگزاریم و منتظر هستیم تا فصل بعدی جالبی را برای شما به ارمغان آوریم.

برایان رایت (Brian Wright) نایب رییس بخش سریال‌های اوریجینال نتفلیکس اضافه کرد:

این سریال بر اساس رمان گرافیکی جو هیل (Joe Hill) و گابریل رودریگز (Gabriel Rodriguez) در هر پیچش داستانی طرفداران را در سراسر جهان شگفت زده کرد. ما بسیار مفتخریم که بخشی از این سریال بوده‌ایم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا همه آن چیزی که کارلتون کیوز و مردیت آوریل و کل تیم خلاق آنها برای فصل دو می‌سازند ببینیم.

این سریال درام فراطبیعی خواهر و برادران لاک را پس از قتل پدرشان در شرایط اسرارآمیزی دنبال می‌کند. این سه خواهر و برادر و مادرشان به خانه اجدادی خود، خانه کلید، نقل مکان می‌کنند، که آنها می‌دانند پر از کلیدهای جادویی است که ممکن است به مرگ پدرشان مرتبط باشد. هنگامی که کودکان لاک کلیدهای مختلف و قدرتهای منحصر به فرد خود را کشف می‌کنند، یک دیو اسرارآمیز بیدار می‌شود که تلاش می‌کند کلیدها را به سرقت ببرد.

داربی استنچفیلد (Darby Stanchfield)، جکسون رابرت اسکات (Jackson Robert Scott)، کانر جسوپ (Connor Jessup)، امیلیا جونز (Emilia Jones)، بیل هک (Bill Heck)، لزلا دی اولیویرا (Laysla De Oliveira)، ارون اشمور (Aaron Ashmore)، پتریس جونز (Petrice Jones) و گریفین گلاک (Griffin Gluck) بازیگران این سریال هستند.

کیوز و آوریل در کنار ارون ایلای کولیت (Aron Eli Coleite)، جو هیل، کریس رایال (Chris Ryall)، لیدیا آنتونینی (Lydia Antonini) و تد آدامز (Ted Adams) از جانب IDW و اندی موچیتی (Andy Muschietti)، باربارا موچیتی (Barbara Muschietti)، دیوید آلپرت (David Alpert) و ریک جیکوبز (Rick Jacobs) از جانب شرکت Circle of Confusion و لیندزی اسپرینگر (Lindsey Springer)، جان وبر (John Weber) و فرانک سیراکوزا (Frank Siracusa) از جانب کمپانی Take 5 تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • لیانا اسماعلی says:

    کی لاک وکلید فصل۲ ساخته میشه :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: