فیلم Hobbs & Shaw 2 رسما در دست توسعه قرار دارد

31 March 2020 - 12:00

پس از اکران فیلم Hobbs & Shaw «هابز و شاو» بسیاری از طرفداران منتظر خبر ساخت دنباله آن بودند. حالا دواین جانسون (Dwayne Johnson) طی یک لایو در اینستاگرام اعلام کرده فیلم Hobbs & Shaw 2 رسما در دست توسعه قرار دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جانسون در این باره گفته است:

ما در حال توسعه فیلم بعدی Hobbs & Shaw هستیم و من خیلی خوشحالم. فقط باید ببینیم می‌خواهیم چه مسیری را در دنباله پیش بگیریم.

در این فیلم که در دنیای تخیلی Fast & the Furious «سریع و خشمگین» روایت می‌شود، جانسون و جیسون استیثم (Jason Statham) دوباره نقش لوک هابز و دکارد شاو را بازی می‌کنند و قصد دارند با همکاری هتی شاو (با بازی ونسا کربی‌ (Vanessa Kirby)) تروریستی به نام بریکستون (با بازی ادریس البا (Idris Elba)) را شکست دهند. فیلم Hobbs & Shaw در باکس آفیس جهانی ۷۶۰ میلیون دلار فروش داشت و ساخت دنباله برای آن اصلا جای تعجب ندارد.

خود فیلم هم زمینه‌سازی زیادی برای دنباله انجام داد. Hobbs & Shaw با چهار صحنه پس از تیتراژ تمام شد، که اطلاعاتی درباره مگدلین شاو با بازی هلن میرن (Helen Mirren) و مامور لاک با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) ارائه کردند. جانسون پس از فرش قرمز فیلم تایید کرده بود آن صحنه‌ها به منظور زمینه‌سازی برای تیم آینده بودند. همچنین هویت رئیس مرموز سازمان تروریستی ایتین هنوز مشخص نشده است.

هنوز مشخص نیست Hobbs & Shaw 2 چه زمانی اکران شود، اما تاریخ اکران اواخر ۲۰۲۲ برای آن محتمل به نظر می‌آید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.