نتفلیکس فصل دوم دو سریال October Faction و V Wars را لغو کرد

31 March 2020 - 14:30

به گزارش هالیوود ریپورتر( Hollywood Reporter) شبکه نتفلیکس دو سریال درام خود October Faction و V Wars را برای فصل دوم‌شان تمدید نکرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.وب‌سایت ددلاین(Deadline) به نقل از هالیوود ریپورتر خبر لغو این دو سریال را تایید کرد. سریال خون‌آشامی V Wars «جنگ‌های وی» با بازی ایان سامرهالدر (Ian Somerhalder) بازیگر سریال پرطرفدار Vampire Diaries «خاطرات خون‌آشام» و براساس کتابی از جاناتان میبری (Jonathan Maberry) ساخته شده است. سریال October Faction (فرقه اکتبر) نیر بر اساس مجموعه کتب کمیکی نوشته استیو نایلز (Steve Niles) ساخته شده بود.

سریال خون‌آشامی V Wars «جنگ‌های وی» براساس کمیک‌بوکی به همین نام محصول کمپانی IDW ساخته شده که ایان سامرهالدر (Ian Somerhalder) در نقش دکتر لوتر سوهان Dr. Luther Swann به ایفای نقش می‌پردازد. داستان سریال از این قرار است که مایکل فین (Michael Fayne) دوست دکتر سوهان به بیماری ناشناخته‌ای مبتلا و تبدیل به هیولایی خون‌آشام شده است. با گسترش این ویروس و گرفتن قربانیان بیشتر از میان بازماندگان، جامعه به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که مردم عادی را در برابر خون‌آشام‌ها قرار می‌دهد. سوان تلاش می‌کند بفهمد این قضیه از چه قرار بوده، در حالی که فین کم‌کم به رهبر دنیای زیرزمینی خون‌آشام‌ها تبدیل می‌شود. ایان سامرهالدر که سابقه کارگردانی سریال‌های درام را در کارنامه خود دارد، طی مذاکراتی که با نتفلیکس داشته‌، به دنبال کشف پتانسیل پروژه‌های جدید و پرداختن به آنان است.

سریال V Wars «جنگ‌های وی» محصول مشترک کمپانی های‌پارک انترتینمنت(High Park Entertainment) و IDW Entertainment بوده و عوامل سازنده آن عبارتند از: برد ترنر(Brad Turner) کارگردان اپیزود افتتاحیه فصل اول این سریال که آثاری چون ۲۴، Human Cargo و Stargate را در سابقه خود دارد، ویلیام لورین ( William Laurin) و گلن دیویس (Glenn Davis) به عنوان شورانر، اریک برینبرگ(Eric Birnberg) و توماس والدن(Thomas Walden) از کمپانی های‌پارک انترتینمنت(High Park Entertainment) در کنار دیوید اوزر(David Ozer) و تد آدامز(Ted Adams) روسای کمپانی IDW Entertainment، جیمز گیب(James Gibb) از کمپانی Marada Pictures به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی
سریال October Faction (فرقه اکتبر) دنبال‌کننده شکارچیان هیولا از فرد و دلوریس آلن (Fred & Deloris Allen) می‌باشد که پس از مرگ پدر فرد، به همراه دو فرزند نوجوان خود به نام‌های جف (Geoff) و ویو (Viv) به شهر خود در شمال ایالت نیویورک بازمی‌گردند. همان‌طور که خانواده خود را وفق می‌دهد، فرد و دلوریس باید هویت خود به عنوان اعضای یک سازمان مخفی را پنهان نمایند و قهرمانان ما به سرعت متوجه می‌شوند که محیط شهر کوچک‌شان آن‌طور که به نظر می‌رسد، ایده‌آل نیست.
دیمن کیندلر(Damian Kindler) سازنده و شورانر ۱۰ قسمت فصل اول این سریال بوده و کارگردانان این پروژه عبارتند از: جولین کریستین لوتز (Julien Christian Lutz) ملقب به Director X، مگان فالوز (Megan Follows)، مینا شام (Mina Shum)، دیوید فریزی (David Frazee) و کیندلر. تهیه‌کنندگان October Faction (فرقه اکتبر) جان کالورت (John Calvert) و محمد المصری (Mohamad El Masri). تهیه‌کنندگان اجرایی آن جیمز تورپ (James Thorpe)، توماس والدن (Thomas Walden)، اریک برن‌برگ (Eric Birnberg) و استیو نایلز (Steve Niles) هستند. این سریال نیز مانند سریال V Wars، محصول مشترک کمپانی های‌پارک انترتینمنت(High Park Entertainment) و IDW Entertainment است

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.