پوستر فیلم نتفلیکسی Extraction با بازی کریس همسورث منتشر شد

31 March 2020 - 13:00

نتفلیکس پوستر فیلم اکشن Extraction را منتشر کرد. در این فیلم کریس همسورث (Chris Hemsworth) نقش یک مزدور بازار سیاه را بازی می‌کند که قصد دارد خطرناک‌ترین ماموریت عمرش را انجام دهد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این پوستر همسورث را در نقش تایلر ریک می‌بینیم که در فکر فرو رفته است. این پوستر با قرار دادن همسورث در مرکز توجه، همچنین تیراندازی‌های مرگبار در پس‌زمینه را نشان می‌دهد و پیش‌نمایش خوبی از داستان فیلم Extraction ارائه می‌دهد که به صورت زیر است:

تایلر ریک (با بازی همسورث) یک مزدور بازار سیاه است که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد و یک ارباب جرم و جنایت از او می‌خواهد پسرش را از دست ربایندگان نجات دهد. اما در دنیای زیرزمینی دلالان اسلحه و قاچاقچیان مواد مخدر، یک ماموریت مرگبار قرار است زندگی ریک و پسربچه را برای همیشه تغییر دهد.

در این فیلم علاوه بر همسورث، دیوید هاربر (David Harbour)، گلشیفته فراهانی (Golshifteh Farahani) و درک لوک (Derek Luke) حضور دارند. سم هارگریو (Sam Hargrave) که برای طراحی بدلکاری فیلم‌های Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» و Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» شناخته می‌شود کارگردانی فیلم را برعهده دارد. همسورث، جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

فیلم Extraction در تاریخ ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.