تاریخ اکران فیلم Mortal Engines مشخص شد

25 November 2016 - 20:00

چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که پیتر جکسون، کارگردان محبوب سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، قصد دارد تا یک اقتباس سینمایی از کتاب علمی تخیلی معروف Mortal Engines «موتورهای مرگبار» بسازد. اکنون تاریخ اکران این فیلم مشخص شده است. برای مشاهده اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

براساس اخبار رسمی منتشر شده، شرکت Universal قصد دارد تا آخرین فیلم پیتر جکسون (Peter Jackson) و فرن والش (Fran Walsh) را در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ برابر با ۲۳ آذر ۹۷ در سینماها اکران کند. جکسون و والش در حال توسعه اقتباس سینمایی سری کتاب‌های Mortal Engines «موتورهای مرگبار» هستند. این سری کتاب‌ها توسط فیلیپ ریو (Philip Reeve) نوشته شده‌اند.

البته همانطور که قبلاً هم اعلام شده بود، کارگردان این فیلم پیتر جکسون نخواهد بود. فیلم Mortal Engines «موتورهای مرگبار» قرار است توسط کریستین ریورز (Christian Rivers) ساخته شود. نکته‌ی جالب در خصوص فیلم «موتورهای مرگبار» این است که تیم همیشگی پیتر جکسون که در کارهای بسیاری همچون سری ارباب حلقه‌ها و هابیت با او همکاری داشته‌اند، در ساخت این فیلم هم دخیل هستند. از این رو، فرن والش (Fran Walsh) و فیلیپا بوینز (Phillipa Boyens)، پیتر جکسون را در نوشتن فیلم‌نامه این اثر یاری می‌کنند. همچنین تهیه کنندگی فیلم «موتورهای مرگبار» هم برعهده‌ی زین وینر ( Zane Weiner)، آماندا واکر (Amanda Walker) و دبورا فورته (Deborah Forte) خواهد بود.

هنوز برای اطلاعات بیش‌تر در خصوص این پروژه باید صبر کنیم. با این وجود، به نظر می‌رسد باید منتظر یک اثر هیجان انگیز دیگر از پیتر جکسون و تیم او باشیم.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    این ربطى به Mortal instruments داره؟ اون رو نت فلیکس تبدیل به یه سریال خیلى لوس کرد. امیدوارم این یه چیز دسگه باشه کلاً.

  • Hold the Door says:

    نه این ۲تا سری کتاب جدا هستن !