The CW تاریخ پخش سریال‌های ارو ورس را اعلام کرد

31 March 2020 - 15:30

اخیرا The CW بخاطر شیوع بیماری ویروس کرونا تبدیل به شهر ارواح شده است. ولی گویا این شبکه سرانجام تصمیم گرفته تاریخ پخش سریال‌های مهم و بزرگش از جمله Arrowverse را اعلام کند. این شبکه سریال دوست داشتنی دی‌سی را از طریق CBR آخر ماه بعدی به آنتن خود باز می‌گرداند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال‌های The Flash و Legends of Tomorrow اولین سریال‌های دی‌سی خواهند بود که از سه شنبه ۲۱ آوریل پخش می‌شوند. یکشنبه ۲۶ آوریل، قسمت‌های جدیدی از Bawoman و Supergirl پخش می‌شوند. این خبر بعد از اینکه The CW تولید این سریال‌ها را چند هفته قبل به دلیل بیماری کرونا متوقف کرده بود، منتشر شد‌. سریال افسانه‌ها تنها سریال ارو ورس است که شیوع این بیماری تاثیری روی آن نداشته است. طبق توییت اخیر مارک گاگنهیم (Marc Guggenheim)، تهیه کننده اجرایی سریال، پس از تولید آن طبق برنامه قبلی پیش می‌رود.

دیگر برنامه‌های ارو ورس خیلی خوش شانس نبوده‌اند. گرچه فلش به اندازه کافی تا ۱۹ مه قسمت برای پخش دارد، قسمت پایانی فصل ۶ هنوز نیاز به کار دارد. به همین دلیل تاریخ پخش این سریال مشخص نیست. با توجه به اعلام حفظ فاصله اجتماعی ۳۰ روزه، تولید آن تا ماه مه از سر گرفته نخواهد شد.

شبکه CW قسمت‌های جدید سریال‌های تاپ خود را از آوریل از سر می‌گیرد. Nancy Drew, Riverdale, In the Dark و دیگر سریال‌ها از ماه آینده پخش می‌شوند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.