حضور ان هتوی در فیلم اقتباسی French Children Don’t Throw Food

31 March 2020 - 16:30

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، ان هتوی (Anne Hathaway) قرار است که در نقش اول فیلم سینمایی French Children Don’t Throw Food، به اقتباس از اتوبیوگرافی پاملا دراکرمن (Pamela Druckerman) و محصول استودیوهای StudioCanal و Blueprint Picture، ظاهر شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه، که توسط استودیوهای مذکور سرمایه‌گذاری می‌شود، در حال حاضر بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته جمی مینوپریو (Jamie Minoprio) و جوناتان استرن (Jonathan Stern)، در دست ساخت می‌باشد.

اتوبیوگرافی دراکرمن به روایت تجربه زندگی واقعی او به عنوان یک روزنامه‌نگار آمریکایی ۳۵ ساله در پاریس می‌پردازد که با بارداری و والدگری دست و پنجه نرم می‌کند. دراکرمن، برخلاف دوستان آمریکایی‌اش متوجه می‌شود که زنان باردار فرانسوی نه هیچ یک از کتاب‌های معتبر در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان را خریداری می‌کنند و نه دغدغه زایمان‌های طبیعی را به خود راه می‌دهند. همان‌طور که او تلاش می‌کند میان زندگی خانوادگی و حرفه‌اش تعادل برقرار کند، در پی دانستن این مسئله هم هست که چرا فرانسوی‌ها چنین کودکان مودبی نیز دارند. هرچند تمام این‌ها ظاهر ماجرا است.

از جمله فیلم‌های اخیر کمپانی Blueprint می‌توان به فیلم برنده اسکار Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) اشاره کرد و آخرین فیلم کمپانی Focus Features هم برداشت جدیدی از رمان Emma (اما) نوشته جین آستن (Jane Austen) است که آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy) در آن نقش‌آفرینی می‌کند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.