تاریخ اکران فیلم‌های Ghostbusters و Morbius به تعویق افتاد

31 March 2020 - 18:30

استودیوی سونی تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌های امسال خودش را به تعویق انداخت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اکران فیلم Ghostbusters:Afterlife (شکارچیان روح: آخرت) از تاریخ اولیه ۱۰ام جولای به تاریخ ۵ام مارس ۲۰۲۱ تغییر یافت، درحالی‌که فیلم Morbius (موربیوس)، محصول مشترک سونی و مارول و با هنرمندی جرد لتو (Jared Leto) در نقش یک خون‌آشام، نیز به جای ۳۱ام جولای در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

اکران فیلم Greyhound (سگ تازی) با موضوع جنگ جهانی دوم و با حضور تام هنکس (Tom Hanks) نیز از تاریخ اولیه ۱۲ام ژوئن به تاریخ نامشخصی در آینده موکول شد. درحالی‌که فیلم Fatherhood (پدری) با بازی کوین هارت (Kevin Hart) هم به جای ۱۵ام ژانویه در تاریخ ۲۳ام اکتبر ۲۰۲۱ به روی پرده سینما خواهد رفت.

سایت خبری ددلاین (Deadline) قبلا اعلام کرده بود که اکران فیلم Peter Rabbit 2: Run Away (پیتر خرگوشه ۲) نیز از ۷ام آگوست به ۱۵ام ژانویه ۲۰۲۱ موکول شده است. درحالی‌که فیلم Uncharted (آنچارتد)، که تولیدش را به تعویق انداخته است، نیز حالا قرار است به جای ۵ام مارس، در تاریخ ۸ام اکتبر ۲۰۲۱ اکران گردد. و درنهایت، اکران فیلم بدون نام دیگری از استودیوهای سونی و مارول نیز از تاریخ ۸ام اکتبر ۲۰۲۱ به تاریخ نامشخص دیگری در آینده موکول شد.

تنظیم مجدد تاریخ‌های اکران فیلم‌های استودیوی سونی در نتیجه کنسل شدن تولید پروژه‌های سینمایی هالیوود و همین‌طور تصمیم‌گیری استودیوهای بسیاری برای به تعویق انداختن تاریخ‌های اکرانشان در پی شیوع ویروس کوید-۱۹ می‌باشد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.