اظهارات زک اسنایدر درباره برنامه ۵ فیلم ساخته نشده او در دنیای سینمایی DC

31 March 2020 - 21:00

به نقل از هالیوود ریپورتر، زک اسنایدر (Zack Snyder) کارگردان فیلم‌هایی چون Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League در تازه‌ترین اظهارات خود درباره گل گدوت (Gal Gadot) و فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) و برنامه‌ای که برای دنیای سینمایی DC خود طراحی کرده بود صحبت‌هایی را به میان آورده است.  در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با وجود این‌که کمپانی برادران وارنر تمایل چندانی به ایده‌های زک اسنایدر نداشته اما او همچنان مشغول صحبت درباره برنامه‌هایی است که برای دنیای سینمایی DC خودش طراحی کرده بود. کارگردان فیلم لیگ عدالت درمورد دیدگاه‌های خود و ۵ فیلم مدنظرش از دنیای DC که قرار بود بسازد صحبت‌هایی انجام داد. زک اسنایدر به عنوان مهمان و مفسر، این نظرات جدید خود را طی یک استریم زنده درباره فیلم سینمایی بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت به سمع و نظر طرفداران رسانده است. در این میان، ادعای اسنایدر مبنی بر این‌که فیلم زن شگفت انگیز شروع متفاوتی برای شخصیت دایانا با بازی گل گدوت بوده، از جالب‌ترین اظهارات وی بود.

ظاهرا اسنایدر و کمپانی برادران وارنر قصد داشتند که دایانا را در زمان جنگ کریمه (Crimean War) و یا جنگ داخلی قرن ۱۹ ام قرار دهند. هرچند که در آخر بر سر جنگ جهانی اول به توافق رسیدند. علاوه‌براین وی خاطر نشان کرد که مرگ جیمی اولسن در فیلم بتمن علیه سوپرمن، بی‌دلیل نبوده و قطعا تاثیراتی را در برنامه ۵ فیلمی او داشته است. او ادامه داد:

کسانی که می‌میرند، مردن‌شان بی‌دلیل نیست و خوشبختانه با رفتن‌شان چیزهایی را به ما می‌آموزند.

اسنایدر همچنین به سکانس کابوس بروس وین در فیلم بتمن علیه سوپرمن اشاره کرد که در فیلم لیگ عدالت سخنی از آن به میان نیامده بود. او در ادامه توضیح داد که زمان تاریکی، پس از مرگ معشوقه سوپرمن، لوئیس لین به‌وجود خواهد آمد‌ و همین موضوع باعث آسیب‌پذیر شدن سوپرمن نزد دارک‌ساید در ذهن بتمن خواهد شد و شخصیت بری آلن خواهان جلوگیری از انجام این اتفاق است. هرچند که از این موضوع در نسخه‌ی جاس ویدن (Joss Whedon) از فیلم لیگ عدالت به طرز قابل‌ملاحظه‌ای چشم‌پوشی شد.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.