پا در هوایی سریال Resident Evil و تکمیل فیلم Monster Hunter

31 March 2020 - 22:30

مارتین موسکوویکز (Martin Moszkowicz) رییس Constantin Film اعلام کرد که سریال Resident Evil محصول شبکه نتفلیکس فعلا بلاتکلیف است و قرار بوده از ماه ژوئن پخش شود اما حالا استریمر سریال در حال برنامه ریزی برای پخش آن است. با اینحال ساخت فیلم اقتباسی Monster Hunter  با بازی میلا جووویچ (Milla Jovovich) تکمیل شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

موسکوویکز در رابطه با پروژه Monster Hunter گفته:

آن‌ها قرار است فیلم را سپتامبر اکران کنند و این هفته تحویل استودیو می‌دهند.

اخبار مربوط به سریال تلویزیونی Resident Evil ژانویه ۲۰۱۹ درباره توسعه دنیای سینمایی آن با داستان جدیدی در این دنیا بود. این سریال همانند دیگر فیلم‌ها براساس مجموعه بازی ویدئویی محبوب کپ‌کام است.
اقتباس‌های این بازی تاکنون ۱.۲ میلیارد دلار فروش جهانی داشتند و پرفروش‌ترین فیلم‌های این بازی هستند.

فیلم Monster Hunter شامل بازی‌های اکشنی است که بازیکن‌ها و دوستانشان با هم تیم می‌شوند تا جانوران بزرگ اکوسیستم را شکار کنند.

پل دابلیو اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) کارگردان فیلم Monster Hunter با بازی میلا جووویچ و تونی جا (Tony Jaa) است. این فیلم ران پرلمن (Ron Perlman)، تی.آی. هریس (T.I. Harris)، دیگو بونتا (Diego Boneta) و مگان گود (Megan Good) و جاش هلمن (Josh Helman) را در اختیار دارد.

داستان این فیلم درباره رهبر تیم نظامی ملل متحد به نام آرتمیس با بازی جوویچ است که به سرزمین دیگری منتقل می‌شود که پر از هیولاست. او در آنجا با هانتر با بازی جا آشنا می‌شود و هر دو سعی می‌کنند جلوی حمله این هیولاها را بگیرند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.