ادگار رایت کارگردانی فیلم Set My Heart to Five را برعهده گرفت

1 April 2020 - 12:00

ادگار رایت (Edgar Wright) وظیفه کارگردانی فیلمی بر اساس رمان “قلبم را روی پنج تنظیم کنید” (Set My Heart to Five)، داستان رباتی که عشق ورزیدن را یاد می‌گیرد، را برعهده گرفت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به گزارش سایت خبری synopsis فیلم در سال ۲۰۵۴ روایت شده و داستان جرد، اندرویدی که به عنوان دندانپزشک فعالیت می‌کند، را دنبال می کند. وی تحت بیداری عاطفی قرار می‌گیرد که با معرفی فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ ایجاد می‌شود. او سپس تلاش می‌کند تا انسانها را متقاعد کند که باید به او و نوعش اجازه دهند احساسات داشته باشند. این تلاشی است که منجر به یک ماجراجویی فراموش نشدنی در سراسر سواحل غربی آمریکا شده، وی مصمم به ملاقات با برنامه نویسی است که او را ایجاد کرده و می‌خواهد یک فیلم‌نامه بنویسد که دنیا را تغییر دهد.

سایمون استفنسون (Simon Stephenson) نویسندگی فیلمنامه را برعهده دارد. حقوق این کتاب به طور مقدماتی توسط Working Title Films خریداری شده، که اغلب با رایت کار می‌کند و در پشت پرده فیلم ترسناک آینده کارگردان یعنی آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho) قرار دارد. کمپانی Focus Features که وظیفه توزیع آخرین شب در سوهو را برعهده دارد نیز به این فیلم نسبت داده شده است.

رایت پیش از این فیلم‌هایی همانند بیبی درایور (Baby Driver) و پایان دنیا (The World’s End) را ساخته است. وی همچنین ادامه فیلم بیبی درایور را برای Sony خواهد ساخت.

منبع: HollywoodReporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.