دواین جانسون: تولید Black Adam به تعویق افتاد

1 April 2020 - 15:00

دواین جانسون (Dwayne Johnson) در طول جلسه پرسش و پاسخ زنده با طرفدارانش، اعلام کرده بود که تولید Black Adam امسال تابستان در ماه ژوئیه شروع می‌شود. گویا با شرایط بوجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، تغییراتی در این برنامه حاصل شود و تولید آن متوقف یا به تعویق افتد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جانسون اظهار داشته:

خیلی برای پروژه Black Adam خوشحالم. خیلی برای این نقش تمرین کرده‌ام. قرار بود فیلم‌برداری کار امسال تابستان در ماه ژوئیه شروع شود، اما الان مطمئن نیستم این برنامه همچنان پا برجا باشد.

فیلم Black Adam را جوم کالت-سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردانی می‌کند و آدام ستیکل (Adam Sztykiel) فیلم‌نامه‌اش را براساس این شخصیت کمیک دی‌سی قلم می‌زند. قرار است این فیلم ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اکران شود.

جانسون تهیه کننده اجرایی جدیدترین فیلم ابر قهرمانی دی‌سی بوده و سپس قرار شد در Black Adam ایفای نقش کند، هرچند او در فیلم Shazam! حضور نداشت اما داستان اصلی Black Adam در این فیلم گفته شده است. این بازیگر که لقب راکی دارد گفته با اینکه Black Adam در داستان Shazam! حضور داشته، آن‌ها تصمیم گرفتند به این شخصیت استراحت دهند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.