تاریخ اکران Avatar 2 مشخص شد، این‌بار دیگر قطعی است

25 November 2016 - 22:00

فرنچایز Avatar به سختی تلاش می‌کند تا تبدیل به فرنچایزی واقعی شود. برنامه ریزی‌ها پیرامون دنباله‌های این فیلم به اندازه‌ی برنامه ریزی‌ها برای دنیای سینماتیک مارول بوده‌است. مشکل اینجاست که تاریخ اکران دنباله‌ی اول مرتب به عقب رانده می‌شود. موضوعی که بیشتر از نگرانی، باعث عصبانیت طرفداران شده‌است. آخرین بار نیز این تاریخ اکران به طور کلی از تقویم استودیوی فاکس کنار گذاشته‌شد. بالاخره به نظر می‌رسد پس از فراز و نشیب‌های پیاپی، شماره اول از سه دنباله برنامه ریزی شده، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۹۷) راهی سینماها خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

البته حدس ما Avatar 2 است؛ واقعیت این است که استودیوی فاکس قرن بیستم اعلام کرد فیلمی از طرف کمپانی فیلم سازی جیمز کامرون (James Cameron) در این تاریخ اکران خواهد شد. با این وجود، طبق گزارش ددلاین، به احتمال بسیار زیاد این همان دنباله‌ای است که منتظرش بودیم. آنطور که انتظار می‌رفت، این دنباله در تعطیلات کریسمس اکران خواهد شد و تیم سازنده تاکید برای اکران در همین تاریخ مشخص دارند، موضوعی که منطقی به نظر می‌رسد.

Avatar 2 در ابتدا قرار بود در دسامبر سال ۲۰۱۴ اکران شود، اما به دلیل عظمت فیلم‌نامه‌ی نوشته شده توسط کامرون تصمیم بر این شد تا به جای دو فیلم، سه فیلم ساخته‌شود، موضوعی که کمی بیش از آنچه انتظار می‌رفت به طول انجامید. در نهایت این زمان به سال ۲۰۱۶ و سپس ۲۰۱۷ منتقل شد. به دنبال اعلام اکران Star Wars: Episode VIII در دسامبر ۲۰۱۷ کامرون و تیمش دوباره تصمیم به تغییر تاریخ گرفتند و در نهایت ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ را برای اکران فیلم پرانتظارشان در نظر گرفتند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.