فاکس تاریخ اکران برای دو فیلم مارولی رزرو کرد

25 November 2016 - 23:00

پیش‌بینی تاریخ اکران فیلم‌های مارولی توسط استودیوی فاکس نیاز به توانایی‌هایی فراطبیعی دارد. تغییر برنامه‌ی فیلم‌های پر هزینه موضوعی طبیعی است ولی فاکس در این عرصه یکه تاز است. تاریخ اکران فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول و دی‌سی سال‌ها زودتر مشخص می‌شود ولی فیلم‌های فاکس در این زمینه، شامل «مردان اکس» و «چهار شگفت‌انگیز» آینده مشخصی ندارند و تنها می‌دانیم که در ماه مارس فیلم Logan اکران خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

قول ساخت دنباله برای فیلم X-Men: Apocalypse «مردان اکس: آخرالزمان» داده شده‌است، ولی با توجه به استقبال ضعیف منتقدان از فیلم و عملکرد متوسط آن در گیشه، برای بسیاری این سوال پیش آمده‌است که آیا فاکس روند فعلی را تغییر خواهد داد یا نه. پروژه Gambit قرار بود در سال ۲۰۱۶ اکران شود ولی هنوز پروسه تولید را آغاز نشده است و به تازگی نیز کارگردانی دیگر را از دست داده‌است. همچنین طبق گفته‌ها فیلمی در مورد جهش یافته‌ای جدید وارد مرحله ساخت شده‌است ولی اطلاعاتی موثق در مورد آن وجود ندارد. ریبوت جدید «چهار شگفت‌انگیز» نیز چنان بمباران شد که بسیاری تصور کردند کار این فرنچایز تمام است، موضوعی که تهیه‌کننده سایمون کینبرگ آن را رد کرد. شاید بعد از لوگان تنها Deadpool 2 فیلم قطعی این استودیو باشد که آن هم تاریخ اکران مشخصی ندارد و اخیرا نیز وارد حاشیه شده‌است.

اخیرا توئیتی توسط BoxOffice.com منتشر شده است که اشاره به فیلم‌های جدید فاکس دارد:

فاکس دو فیلم مارولی بدون عنوان را برای تاریخ‌های ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) و ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) رزرو کرده‌است، به علاوه فیلمی بدون عنوان نیز برای استودیوی Lightstorm در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) رزرو شده‌است.

می‌دانیم که فیلم Lightstorm همان دنباله Avatar است. ولی دو فیلم دیگر نامشخص است. بهترین حدس برای فیلم ۱۴ فوریه Deadpool 3 است که به تازگی معرفی شد و فیلم اول نیز در حوالی همین تاریخ منتشر شد. طبق شایعات Deadpool 2 بستر را برای فیلم X-Force فراهم می‌کند که احتمالا این فیلم نیز اکران در نوامبر ۲۰۱۸ را مد نظر داشته‌باشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من خیلى منتظر Xfor e هستم. واقعاً سه سرى اول کمیک هاش فوق العاده بود. البته بعد از سالها خاموشى یک مجموعه سه جلدى فوق العاده که فقط لوگان/ولورین و دومینو توش بودن بیرون داد ولى دیگه به اون اوج برنگشت.