اکران دنباله انیمیشن‌های Minions و Sing به تعویق افتاد

2 April 2020 - 15:30

هالیوود در حال خالی کردن تقویم اکران تابستانی است و یونیورسال جدیدترین استودیویی است که تسلیم ویروس کرونا می‌شود. دو روز پس از اینکه سونی اکران فیلم‌های Morbius «موربیوس» و Ghostbusters: Afterlife «شکارچیان روح: آخرت» را به زمان دیگری موکول کرد، حالا یونیورسال هم اکران انیمیشن مورد انتظار Minions: The Rise of Gru «مینیون‌ها: خیزش گرو» را به تعویق انداخته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

از قبل می‌دانستیم که اکران دنباله Minions در تابستان جاری ممکن نیست، چون ایلومینیشن مجبور شده استودیوی خودش در فرانسه که در حال کار روی این فیلم بود را تعطیل کند. حالا اکران The Rise of Gru دقیقا یکسال به تعویق افتاده و جایگزین Sing 2 «آواز ۲» در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰) شده است. Sing 2 محصول ایلومینیشن هم ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. اولین فیلم این فرنچایز دسامبر ۲۰۱۶ اکران شد و به فروش ۶۳۴ میلیون دلاری دست یافت.

یونیورسال همچنین به دلیل تعطیلی هالیوود، فیلم Wicked «شرور» را از تقویم اکرانی خودش خارج کرده است. این اقتباس موزیکال از روی نمایشی در برادوی قرار بود دسامبر ۲۰۲۱ اکران شود، اما فعلا از تقویم اکران حذف شده است. این شاید تصمیم درستی توسط استودیو باشد، چون حالا می‌تواند منتظر نتیجه اکران فیلم‌های موزیکالی مثل West Side Story «داستان وست ساید» و In the Heights «در ارتفاعات» باشد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.