کارگردان قسمت سوم Jurassic World اولین تصویر فیلم را به اشتراک گذاشت

2 April 2020 - 18:30

کالین ترورو (Colin Trevorrow) کارگرادن قسمت سومی Jurassic World در صفحه شخصی اینستاگرام خود اولین تصویر از این فیلم را به اشتراک گذاشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.
سری سوم فیلم دنیای ژوراسیک که Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) نام دارد، کارگردانی‌اش بر عهده کالین ترورو بوده که روز گذشته این کارگردان در صفحه اینستاگرام خود تصویر نه‌چندان واضح از فیلم را منتشر کرد. همانند دیگر افراد حاضر در سراسر دنیا که به‌واسطه اپیدمی کرونا در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند، ترورو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به همین علت فرصت حضور در خانه را غنیمت شمرده و مشغول کار بروی این قسمت سری محبوب دنیای ژوراسیک است. او در صفحه شخصی خود عکسی را با عنوان و متن ” مشغول کار در منزل” منتشر کرد. تصویری ناواضح در نمایشگرش که نمایی پُرگرد و خاک از یک خیابان را نشان می‌دهد که شخصی مشغول راه‌رفتن به همراه دوچرخه‌اش است و خبری هم از دایناسور و جانور دیگر هم نیست!


فیلم Jurassic World: Dominion که فیلم‌برداری‌اش را در ماه فوریه آغاز کرده بود، همانند دیگر آثار این روزهای سینما و تلویزیون به علت شیوع ویروس کرونا درگیر توقف تولید شده و مشخص نیست که ازسرگیری روند تولیدش چه موقع خواهد بود. درکنار حضور کریس پرت (Chris Pratt) و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard)، شاهد بازگشت جف گلدبلوم (Jeff Goldblum)، لورا درن (Laura Dern) و سم نیل (Sam Neil) به این قسمت از دنیای ژوراسیک خواهیم بود. از دیگر بازیگران این اثر می‌توان به جیک جانسون (Jake Johnson)، عمر سای (Omar Sy)، مامودو آتی (Mamoudou Athie) و دوواندا وایز (DeWanda Wise) اشاره کرد. فرانک مارشال (Frank Marshall) و پت کرولی (Pat Crowley) نیز از تهیه‌کنندگان حاضر در ساخت این فیلم هستند.
سم نیل درباره توقف فیلمبرداری گفته:

بازهم اومدیم و اینجایم؛ اون‌هم ناگهانی! پروژه ساخت Dominion متوقف شده و مثل حشرات تزیینی بی‌حرکتیم. لعنتی! درحال حاضر مثل بقیه بازیگران و عوامل سازنده پروژه‌های سینمایی کار نمی‌کنم. اما برمی‌گردیم و چی از این بهتر که کاری که دوست دارم را درکنار عوامل و افراد دوست‌داشتنی تیم ژوراسیک انجام دهم. اگر از این منظر هم به قضیه نگاه کنیم، هیچ‌چیز، تاکید می‌کنم هیچ‌چیز بدتر از توقف یک پروژه سینمایی نیست.

گفتنی‌ست فیلم Jurassic World: Dominion قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود.

منبع: Digitalspy

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.