برنامه‌ریزی جدید شبکه شوتایم برای تعدادی از سریال‌ها از جمله Black Monday و Billions

2 April 2020 - 19:00

درحالی‌که هم‌اکنون فیلم‌برداری پروژه‌های بسیاری دچار تعلیق شده است، شبکه شوتایم (Showtime) نیز برای چهار تا از سریال‌هایش یعنی Black Monday (دوشنبه سیاه)، Billions (میلیاردها)، The Chi (چی)، و Penny Dreadful: City of Angels (داستان عامه‌پسند: شهر فرشتگان) برنامه‌ریزی‌های جدیدی را در نظر گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شش قسمت فصل دوم سریال Black Monday در روز یکشنبه، ۱۲ام آوریل به روی آنتن خواهد رفت، و سپس چهار قسمت نهایی‌اش هم بعداً همین امسال پخش خواهد شد.

همان‌طور که قبلاً اعلام شد، فصل پنجم سریال Billions نیز یکشنبه، ۳ام ماه مه، ساعت ۹ شب به روی آنتن می‌رود. پخش هفت قسمت اول این فصل در ماه مه کلید می‌خورد، اما اکران بقیه قسمت‌ها به زمان دیگری در امسال موکول می‌شود.

اکران فصل سوم سریال The Chi نیز به روز یکشنبه، ۲۱ام ژوئن، ساعت ۹ شب تغییر یافت. و کل فصل سوم این سریال بی‌وقفه پخش می‌شود.

هم‌چنین، پخش فصل اول سریال Penny Dreadful: City of Angels در حال حاضر قرار است که با پخش قسمت اول این فصل در روز یکشنبه، ۲۶ام آوریل، ساعت ۱۰ شب کلید بخورد.

شبکه شوتایم خاطرنشان کرد که در مورد هر دو سریال‌های Billions و Black Monday، وقفه‌ای که در قسمت‌های جدید ایجاد می‌شود، در نقطه‌ای طبیعی از داستان همان فصل مربوطه رخ می‌دهد.

فصل دوم کمدی Black Monday، که توسط دان چیدل (Don Cheadle)، ست روگن (Seth Rogen)، و ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) تهیه و تولید می‌شود، به روایت ادامه ماجراهای فصل نخست سریال می‌پردازد. در فصل اول، یک سری اختلال‌ها، به سقوط هولناک بازار بورس در سال ۱۹۸۷ و مرگ دو نفر منجر شد. حالا مو (با بازی چیدل) و کیت (با بازی پاول شیر (Paul Scheer)) در حال فرار هستند هرچند تشنه قدرت، تحسین، و پول بیشتری نیز می‌باشند. اما داون (با بازی رجینا هال (Regina Hall)) و بلر (با بازی آندرو رانلز (Andrew Rannells)) آدم‌های بدجنس جدیدی هستند که در رأس ماجرا قرار دارند. چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی مسیر این دو بار دیگر با هم تلاقی کند؟

این سریال، که توسط دیوید کسپ (David Caspe) و جوردن کاهان (Jordan Cahan) خلق شده است، بیننده‌ها را به ۱۸ اکتبر سال ۱۹۸۷- که به دوشنبه سیاه معروف است، می‌برد که بدترین سقوط بازار بورس در تاریخ وال استریت به شمار می‌رود. این سریال به روایت این داستان می‌پردازد که چطور گروهی از بیگانه‌ها می‌آیند و  کلوپ پیرمردان نجیب‌زاده وال استریت را می‌گیرند و با رقم زدن سقوط بزرگترین سیستم سرمایه‌گذاری دنیا، کار را تمام می‌کنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.