سریال American Dad با فصل جدیدی ۱۵ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد

2 April 2020 - 22:00

سث مک‌فارلین (Seth MacFarlane) طی دو دهه گذشته در صنعت تلویزیون به خوبی شناخته شده و پانزدهمین سالگرد پخش دومین سریالش، American Dad، کمدی انیمیشنی که با فصل جدیدی به TBS و ۳۰۰ قسمتی می‌شود، را جشن می‌گیرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل جدید سریال از دوشنبه ۱۳ آوریل پخش می‌شود و آهنگ اورجینال The Weekend را نشان می‌دهد که نویسنده و بازیگر مهمان یکی از قسمت‌های سریال است. جین لینچ (Jane Lynch)، پتون اوسوالت (Patton Oswalt)، ران پرلمن (Ron Perlman)، کریگ رابینسون (Craig Robinson)، کریس انجل (Criss Angel) و بیل نای (Bill Nye) دیگر بازیگران آن هستند.

شبکه TBS برای جشن ۱۵ سالگی این سریال انیمیشنی موفق، گزیده‌ای از قسمت‌ها را با شخصیت‌های مختلف در نظر گرفته که دوشنبه ۲۷ آوریل، ۱۵ قسمت محبوب را پخش می‌کند.

مک‌فارلین، مایک بارکر (Mikr Barker) و مت ویتزمن (Matt Weitzman) سازندگان سریال هستند که درباره مامور میهن پرست CIA، استن اسمیت و ماجراجویی‌های خانواده او در Langley Falls است. استن مقیاس‌های خاصی از کارش در CIA را در زندگی‌اش بکار می‌گیرد. جاییکه همسر از همه جا بی خبر او، فرانسین، آنقدر وفاداری چشم‌اش را کور کرده که متوجه کارهای همسرش نیست. دختر فعال جناح چپ او، هیلی، به راحتی دست از سر او بر نمی‌دارد و دست روی نقطه ضعف او می‌گذارد. برادر هیلی، استیو با اعتماد به نفس، بچه‌ای است که بیشتر پی بازی است.

خانواده اسمیت توسط دو شخصیت نسبتا غیر سنتی احاطه شده؛ راجر، موجود خارجی شوخ طبع و کلاس، گلدفیش تشنه توجه.

این کمدی انیمیشنی را برایان بویل (Brian Boyle) به همراه مک‌فارلین و ویتزمن تهیه کرده‌اند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.