نیکول کیدمن به سریال اقتباسی Pretty Things پیوست

2 April 2020 - 23:00

شبکه آمازون می‌خواهد سریال اقتباسی Pretty Things نوشته جینل بروان (Janelle Brown) را با بازی و تهیه کنندگی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و کارگردانی رید مورانو (Reed Morano) بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این استریمر قصد دارد این پروژه سریالی را بعد به دست آوردن حق ساخت آن در موقعیت رقابتی با چند مناقصه کننده، بسازد. این سریال توسط کمپانی Blossom Films کیدمن ساخته می‌شود که اولین بار سال ۲۰۱۸ با آمازون قرارداد بست.

این جدیدترین کتابی خواهد بود که آمازون و کیدمن بعد از به دست آوردن حق ساخت سریال Big Little Lies (دروغ‌های بزرگ کوچک) براساس رمان My Lovely Wife نوشته سامانتا دانینگ (Samantha Downing) با هم اقتباس می‌کنند.

این کتاب داستان دو زن باهوش اما زخم خورده است که سعی دارند در بازی دو رویی و تخریب نجات پیدا کنند‌. وقتی جیب بری با اینفلوئنسر ثروتمندی در سواحل دریاچه تاهو دوست می‌شود، اعتماد او در بازی خشن و خامی خدشه دار می‌شود.

این داستان نینا است که فکر می‌کرده هنر لیبرال او، برایش پولساز می‌شود. وقتی این رویا بر باد می‌رود، او به همراه دوست پسر ایرلندی‌اش، لاکلان، به دزدی از بچه پولدارهای لس‌آنجلس روی می‌آرود‌. نینا درسش را یاد گرفته، مادر او کلاهبردار ماهری بوده که سعی داشته از بچگی او را برخلاف مسیر زندگی‌شان درست بار بیاورد. اما وقتی مادر نینا مریض می‌شود، او هرکاری می‌کند تا مادرش را نجات دهد.

در نقطه مقابل، ونسا وارث جوانی است که می‌خواهد جهان را تحت تاثیر قرار دهد. او اینفلوئنسر اینستاگرام می‌شود و به سراسر دنیا سفر می‌کند و لباس و محصولات رایگان دریافت می‌کند و در مکان‌های عجیب و غریب عکس می‌گیرد. اما پشت این زندگی رنگارنگ، تراژدی جا خوش کرده است. ونسا بعد از به هم خوردن نامزدی‌اش، به ایالت کوهستانی خانوادگی‌اش می‌رود. امارتی که رازهای تاریکی نه تنها از گذشته ونسا بلکه دختر گمشده‌ای به نام نینا دارد. مسیر زندگی نینا، ونسا و لاکلان یکی می‌شود و در ساحل دریاچه تاهو، زندگی این افراد به هم گره می‌خورد، جاییکه وارد زمستانی از آمال و آرزوها، دو رویی و انتقام می‌شوند.

این کتاب ۲۱ آوریل ۲۰۲۰ منتشر می‌شود. و جینل بروان برای اقتباس رمان‌اش در این پروژه حضور خواهد داشت و تهیه کننده آن است. پر ساری (Per Saari) نیز به نمایندگی از Blossom Films سریال را تولید می‌کند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.