فیلم Artemis Fowl فقط در دیزنی پلاس پخش خواهد شد

4 April 2020 - 13:00

یکی از خبرهای عجیب حین اعلام تاریخ اکران جدید فیلم‌های دیزنی این بود که Artemis Fowl «آرتمیس فاول» ساخته کنت برانا (Kenneth Branagh) بدون اکران در سینماها فقط توسط دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این اتفاق مهمی برای یک فیلم با بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری است، اما به دلایل زیادی کاملا منطقی به نظر می‌رسد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اول اینکه طرفداران برای فیلم Artemis Fowl نسبت به دیگر فیلم‌های دیزنی شور و شوق زیادی نداشتند. البته رمان‌های نوشته شده توسط اوئن کالفر (Eoin Colfer) طرفداران زیادی دارند، اما بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌ بودند این فیلم ممکن است به سرنوشت فیلم اقتباسی A Wrinkle in Time «چین‌خوردگی در زمان» ساخته ایوا دوورنی (Ava DuVernay) دچار شود. پس دیزنی به جای اینکه خرج زیادی برای اکران این فیلم کند، آن را مستقیم توسط سرویس استریم خودش پخش خواهد کرد.

البته قرار نیست کسی برای تماشای Artemis Fowl اشتراک دیزنی پلاس را خریداری کند، اما وجود چنین فیلمی در این سرویس برای کودکان خیلی خوب است. با توجه به اینکه سرویس‌های استریم مختلفی وجود دارند و سرویس‌های جدیدی به زودی رونمایی خواهند شد، دیزنی برای جلب توجه مشترکان به چنین محتواهای اریجینالی نیاز دارد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.