اعلام تاریخ پخش و تصاویر فصل دوم سریال NOS4A2

4 April 2020 - 16:00

دومین فصل ۱۰ قسمتی سریال ترسناک و سوپرنچرال NOS4A2 (نوسفراتو) با بازی زکری کینتو (Zachary Quinto) از اول ژوئن (۱۲ خرداد) پخش می‌شود. فصل کامل سریال را BBC America پخش می‌کند در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اولین باری است که سریال اصلی AMC از بی بی سی آمریکا پخش می‌شود. این دو شبکه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. پارسال نیز Killing Eve از AMC پخش شد. الگو دو شبکه‌ای برای فصل سوم این درام تحسین شده، بکار رفته است.

شبکه AMC برنامه‌های ویژه تاریخ بی بی سی را همزمان سازی کرده و اخیرا Seven Words, One Planet و A Discovery Witches روی AMC و بی بی سی آمریکا به دنبال راه اندازی استریم سرویس‌های موفق Sundance Now و Shudder همزمان سازی شدند.

همزمان با اعلام تاریخ پخش سریال، اولین تصاویر فصل دوم NOS4A2 پخش شدند که کینتو و آشلی کامینگز (Ashley Romans) را به همراه جاکارا اسمیت (Jakara Smith)، اولافر داری الافسون (Olafur Darri Olafsson)، ایبون موس-باکراک (Ebon Moss-Bachrach)، ورجینیا کال (Virginia Kull)، جاناتان لنگدان (Janathan Langdon)، اشلی رومنس (Ashley Romans)، جیسون دیوید (Jason David) و ماتا کانفورتی (Mattea Conforti) نشان می‌دهند.

سریال NOS4A2 براساس رمان پر فروش جو هیل (Joe Hill) به تهیه کنندگی جامی او برایان (Jami O’Brien) و هیل است.

سارا بارنت مدیر بخش سرگرمی شبکه و استودیو AMC اظهار داشته:

به دنبال موفقیت سریال‌ها در شبکه‌مان، خصوصا Killing Eve، شانس دیگری داریم تا مخاطبمان را افزایش دهیم. با NOS4A2، جیمی او برایان و بازیگران فوق العاده‌ای همچون زک و اشلی، داستان خون آشامی خاصی داریم که از رمان جو هیل سرچشمه گرفته است. خوشحالیم این داستان برای مخاطبین جدید گفته می‌شود.

فصل دوم سریال، هشت سال بعد از وقایع فصل اول را نشان می‌دهد‌. ویک مک‌کوئن مصمم است تا چارلی مانکس را از بین ببرد. چارلی با فناپذیری خودش مواجه می‌شود و از انتقام گرفتن از ویک ناامید است. اینبار او شخصی را نشانه می‌رود که برای ویک خیلی مهم است، پسر هشت ساله ویک‌، واین. مسابقه برای روح واین، ویک و چارلی را در مسیر چالش برانگیزی قرار می‌دهد و باعث می‌شود هردو با اشتباهات گذشته شان مواجه شوند که آینده واین را تضمین می‌کند.

این سریال تولید AMC Studios با همکاری Tornante Television است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.