فلورانس هندرسون در سن ۸۲ سالگی فوت کرد

26 November 2016 - 12:00

در سال ۲۰۱۶ با تعداد زیادی مرگ دل‌خراش ستارگان محبوب هالیوودی روبرو شده‌ایم. دیوید بووی (David Bowie)، آلن ریکمن (Alan Rickman)، جین وایلدر (Gene Wilder)، آلتون یلچین (Anton Yelchin) و خیلی از بازیگران محبوب سینمای کلاسیک هالیوود در سال ۲۰۱۶ از دنیا رفته‌اند. متاسفانه اینبار یک از بازیگران سرشناس تلوزیون در این آخر هفته‌ی هالیوود از دنیا رفت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فلورانس هندرسون (Florence Henderson) که برای بازی در سریال کلاسیک The Brady Bunch شناخته شده است در ۸۲ سالگی جان خود را از دست داد. اولین بار خبر مرگ فلورانس هندرسون را آسوشیتد پرس (The Associated Press) منتشر کرد و منبع این خبرگذاری مدیربرنامه‌های این بازیگر بود. جزئیاتی از دلیل مرگ هنوز مشخص نیست، ولی با توجه به گفته‌های مدیربرنامه‌هایش فلورانس هندرسون در زمان مرگ افراد خانواده و دوستانش در کنارش حاضر بودند.

هندرسون جوانترین عضو یک خانواده‌ی ده نفره از ایالت ایندیانا محسوب می‌شد. او حرفه‌ی خود را با حضور در تبلیغات تلوزیونی و برنامه‌های برادروی آغاز کرد. بازی در سریال The Brady Bunch در کارنامه‌ی هنری نقطه‌ی عطفی محسوب می‌شود. او در ۱۱۷ قسمت این سریال در بین سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴ بازی کرده است. فلورانس هدرسون نقش خود به عنوان کارول بردی (Carol Brady) در The Brady Bunch Variety Hour، The Brady Brides، A Very Brady Christmas و The Bradys تکرار کرد.

او همچنین به عنوان بازیگر میهمان در تعداد زیادی سریال بازی کرده است. Police Squad که بعدها به Naked Gun 33 1/3: The Final Insult معروفش شد یکی از محبوب‌ترین آن‌ها بود. The Love Boat «قایق عشق»، Fantasy Island «جزیره‌ی فانتزی»، Murder She Wrote «قتلی که او نوشت»، Ellen «الن»، Hercules «هرکول»، Ally McBeal «الای مکبیل»،۳۰ Rock و The King of Queens از جمله‌ سریال‌های بودند که هندرسون در آن‌ها نقش آفرینی کرده است. فلورانس هندرسون همچنین در انیمیشن‌هایی از جمله Sofia the First ،Handy Manny ،The Cleveland Show ،Scooby-Doo و Mystery Incorporated صداگذاری کرده است.

منبع: slashfilm

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.