ساخت دنباله Call Me By Your Name دچار وقفه شد

4 April 2020 - 17:30

بعد از گذشت دو سال از اکران فیلم Call Me By Your Name، لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) کارگردان برنده اسکار فیلم، سرانجام حرف از دنباله این فیلم مورد انتظار و درام رومانتیک تحسین شده زده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گوادانینو در مصاحبه با مجله ایتالیایی خبر ساخت دنباله Call Me By Your Name را تایید کرده که براساس رمان Find Me نوشته آندره آسیمن (André Aciman) خواهد بود و وی قرار است برای ملاقات نویسنده احتمالی فیلم راهی آمریکا شود.

گرچه به دلیل وقوع بیماری ویروس کرونا، این ملاقات همانند تولیدات فیلم هالیوود به تعویق افتاده است. علاوه بر این، این کارگردان بازیگران اصلی فیلم را تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) و آرمی همر (Armie Hammer) در نقش الیو و الیور اعلام کرده است.

گوادانینو اظهار داشته:

قرار بود برای ملاقات نویسنده‌ای که خیلی دوستش دارم، اما بهتر است اسمش را فعلا نبرم، به آمریکا بروم تا در مورد سری دوم فیلم صحبت کنیم. متاسفانه همه چیز کنسل شود. کار کردن با تیموتی شالامی، آرمی همر، مایکل استلبرگ (Michael Stulbarg)، استر گارل (Esthet Garrel) و بقیه بازیگرها باعث افتخار است. آن‌ها در فیلم دوم بازی خواهند کرد.

فیلم Call Me By Your Name (مرا با نامت صدا کن) براساس رمان تحسین شده آندره آسیمن به همین نام بود که تابستان ۱۹۸۳ در شمال ایتالیا را به تصویر می‌کشید.

این فیلم داستان الیو پرلمن، پسر آمریکایی ایتالیایی ۱۷ ساله‌ای با بازی شالامی است که در ویلا قرن ۱۶ با خانواده زندگی می‌کند و موسیقی کلاسیک می‌نوازد، کتاب می‌خواند و با دوستش مارزی می‌گردد. الیو ارتباط نزدیکی با پدرش، پروفسور برجسته‌ای که مختصص فرهنگ رومانی است و مادرش آنلا، مترجمی که او را با فرهنگ برتر آشنا کرده، دارد. درست زمانی که هوش و برتری الیو حاکی از این است که او بزرگ شده، خیلی چیزها درباره او هنوز مشخص نیست. او معصوم و احساساتی است. یک روز، الیور، محقق آمریکایی جذابی برای کار کردن روی تزش به این ویلا تابستانی می‌آید تا از پدر الیو کمک گیرد. و همه چیز از اینجا آغاز می‌شود.

پیتر اسپیرز (Peter Spears)، امیلی جورجز (Emilie Georges)، گوادانینو، جیمز ایوری (James Ivory)، مارکو مورابیتو (Marco Morabito)، هاوارد روزنمن (Howard Rosenman)، و رودریگو تکسیرا (Rodrigo Teixeira) این فیلم را تولید کردند و نیما عابد (Nima Abed)، تام دالبی (Tom Dolby)، سوفی مس (Sophie Mas)، لورنسو سنت‌آن (Lourenco SantAnna)، درک سیموندز (Derek Simonds) و مارگارت بیلو (Margarethe Baillou) تهیه کنندگان اجرایی کار بودند. سوجان استیونز (Sufjan Stevens) آهنگسازی فیلم را برعهده داشت.

این فیلم از سال ۲۰۱۷ جوایز و نامزدی‌های زیادی دریافت کرده، از جمله چهار اسکار برای بخش بهترین فیلم‌نامه اقتباسی. شالامی برای بازی در نقش الیو ستاره شد و یکی از بازیگران نسل جوان با آینده‌ای درخشان است. او اخیرا در فیلم Little Women (زنان کوچک) گرتا گرویگ (Greta Gerwig) بازی کرده و به زودی در فیلم‌های The French Dispatch و Dune دیده خواهد شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.