مینی سریال The Third Day پاییز پخش می‌شود

5 April 2020 - 15:00

مینی سریال ۶ قسمتی The Third Day محصول HBO با بازی جود لا (Jude Law) و نائومی هریس (Naomie Harris)، امسال پاییز پخش می‌شود. این سریال قرار بود ۱۱ مه پخش گردد که بخاطر توقف تولیدات تلویزیونی به دلیل شیوع بیماری کرونا، دچار وقفه شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال The Third Day دو بخش دارد: تابستان و زمستان. در تابستان، فردی به جزیره مرموزی در ساحل انگلیس سفر می‌کند و متوجه می‌شود گروهی از ساکنین به هر قیمتی شده در خانه هایشان می‌مانند. در قسمت دوم، زمستان، خارجی تنومندی برای پیدا کردن جواب این مسئله به جزیره می‌رود اما در مقابل باعث مبارزه با سرنوشت می‌شود.

جود لا در نقش سم، نائومی هریس در نقش هلن، کاترین واترستون (Katherine Waterston) در نقش جس، و فریا آلن (Freya Allan) در نقش کیل در این سریال حضور دارند. امیلی واتسون (Emily Watson)، پدی کانسیداین (Paddy Considine) و جان دگلش (John Dagleish) دیگر بازیگران سریال هستند.

سریال The Third Day را دنیس کلی (Dennis Kelly) نوشته و تهیه کرده و مارک ماندن (Marc Mundeb) کارگردانی کرده و فیلیپا لوتورپ (Philippa Lowthorpe) به همراه کیت دو وال (Kit de Wall) و دین اولاگلین (Dean O’Loughlin) نویسندگان آن هستند. این سریال را بارت، کلی، دید گاردنر (Dede Gardner) و جرمی کلینر (Jetemy Kleiner) تهیه می‌کنند. این سریال محصول مشترک Sky و HBO است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.