سلما هایک از شخصیت آجاک در Eternals می‌گوید

5 April 2020 - 23:30

سلما هایک (Salma Hayek) اظهار داشته که شخصت او. آجاکس، در فیلم Eternals، رهبر گروه بزرگی است. این فیلم که اکرانش به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا، به فوریه ۲۰۲۱ تغییر یافته، درباره گروهی از موجودات خارجی فناناپذیر و نامیراست. آن‌ها هزاران سال است که روی زمین زندگی می‌کنند و بعد از وقایع انتقام‌جویان: پایان بازی متحد می‌شوند تا از زمین در برابر تازه واردهای شیطانی، Deviants، دفاع کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

کلویی ژائو (Chloé Zhao) کارگردان فیلم است و بازیگران آن آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، بری کوهان (Barry Keoghan)، برایان تیری هنری (Brian Tyree Henry)، جما چان (Gemma Chan)، کیت هرینگتون (Kit Harington)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) و ریچارد مدن (Richard Madden) هستند.

هایک در این فیلم نقش آجاکس را بازی می‌کند. این شخصیت اولین بار در سال ۱۹۷۶ توسط جک کیربی (Jack Kirby) خلق شد. این شخصیت توانایی‌های بسیاری دارد و مانند مابقی اترنالزها، نامیرا و نابود نشدنی است. آجاکس قدت و توانایی ابر قهرمانی دارد که بخاطر فرایندهای متابولیکی، از انجام فعالیت‌های فیزیکی خسته نمی‌شود. آجاکس درباره انرژی و مولکول‌های کیهانی ماهر است. در طول حضور این شخصیت در صفحات کمیک‌های مارول، با ثور و مامورین شیلد روبرو شده است. یکی از دلایل اقتباس فیلم اترنالز، به تصویر کشیدن این شخصیت است.

هایک از هیجان بازی در نقش یک ابر قهرمان گفته:

بالاخره در ۵۳ سالگی، موفق شدم نقش یک ابر قهرمان را بازی کنم. من نقش آجاک را بازی می‌کنم که رهبر ابرقهرمانان است و همه آن‌ها کسانی هستند که هیچوقت تصورش را هم نمی‌کنید، جز آنجلینا. آنجلینا ابر قهرمان متولد شده است.

او در مورد پیوستن‌اش به این پروژه گفته که ژائو او را برگزیده و فیلم‌ The Rider او را تحسین کرد. The Rider فیلم وسترنی درباره گاوچران جوانی است که بعد از یک حادثه که منجر به اتمام حرفه‌اش می‌شود، وارد سفر خودشناسی میگردد. این فیلم از بهترین‌های سال ۲۰۱۸ بود.

فیلم Eternals پروژه بزرگی با بازیگران و ستاره های زیادی است. این فیلم در مقایسه با خروجی اخیر دنیای سینمایی مارول، کمی ناشناخته است. اگر این اقتباس موفق شود، مارول استودیوز داستان موفق دیگری به شیوه نگهبانان کهکشان است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.