تصاویر جدید از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

26 November 2016 - 20:00

هر لحظه به اکران Rogue One: A Star Wars Story نزدیک‌تر می‌شویم و روزهای اخیر هیاهو پیرامون فیلم در اوج خود قرار گرفته‌است. لوکاس فیلم به تازگی اعلام کرده‌است که طرفداران می‌توانند در تاریخ ۲۸ نوامبر (دو روز دیگر) بلیط‌های خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. در عین حال، کارزار تبلیغاتی فیلم نیز با پخش پیاپی تبلیغات تلویزیونی گوناگون و تصاویر و پوسترهای مختلف در روزهای اخیر، بسیار پرکار شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود اینکه می‌دانیم شرور معروف دنیای جنگ ستارگان، دارث ویدر نیز در این فیلم حضور دارد، ولی تمرکز اصلی تبلیغات اخیر Rogue One، بر روی شخصیت‌های جدید این دنیا قرار دارد. رفته رفته که به اکران این اسپین‌آف نزدیک می‌شویم، به عنوان مخاطب، اطلاعاتمان در مورد قهرمان داستان، جین ارسو و گذشته‌اش بیشتر می‌شود، ولی به این موضوع واقفیم که جین در ماموریت خود تنها نیست. او تیم کاملی از شورشیان را در کنار خود دارد که تعدادی از آنها را در تصاویر جدید منتشر شده خواهیم دید.

مجله امپایر دو تصویر جدید از فیلم را منتشر کرده‌است که در تصویر اول خلبان بودی روک (Bodhi Rook) را مشاهده می‌کنیم که با گروهی ناشناخته در منطقه Jedha دیدار می‌کند. در تصویر دوم نیز چیروت ایموه (Chirrut Îmwe) و بیز مالبوس (Baze Malbus) را می‌بینیم، دو دوست نزدیک، با دیدگاهی متفاوت نسبت به «فورس».

star-wars-rogue-one-bodhi-rook-edrio-two-tubes

star-wars-rogue-one-chirrut-imwe-baze-malbus-jedha

Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    بلیط هاى شب اول (یه اکران ١٢ شب هست که عملا روز بعد محسوب مى شه ولى یک روز قبل فیلم رو دیدى?) کلا نایاب شده. با اینکه هر سینما توى دو سالن نمایشش مى ده ولى سه روز اول امیدى به خرید بلیطش نیست. من به شخصه براى این فیل بیشتر از اپیزود هشت هیجان دارم. امیدوارم زودتر دسامبر برسه.