شاهد اولین نمایش کوتاه از فصل ششم سریال Fear The Walking Dead باشید

7 April 2020 - 08:30

ساعاتی قبل شبکه AMC اولین تیزرتریلر فصل ششم سریال Fear The Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» را منتشر کرد. برای تماشای این نمایش در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این نمایش شاهد تماس مورگان به باقی نجات‌یافتگان هستیم و همچنین ملاقات دوباره دوایت (Dwight) و شری (Sherry) را می‌بینیم. فصل ششم «از مردگان متحرک بترسید» تابستان امسال منتشر خواهد شد.
خلاصه ماموریت فصل پنجم این گروه بدین صورت است: بازماندگان را بیابید و کمک کنید تا آنچه از دنیا باقی مانده را به مکانی بهتر تبدیل کنیم. مورگان جونز گروه را با یک فلسفه که ریشه در خیرخواهی و اجتماع و امید دارد، رهبری می‌کند. هر شخصیت گروه معتقد بوده که کمک به دیگران ،به خود آن‌ها امکان می‌دهد اشتباهات گذشته‌شان جبران کنند. اما اعتماد به‌راحتی حاصل نخواهد شد. مأموریت آن‌ها برای کمک به دیگران هنگامی که گروه به قلمرویی غیرقانونی وارد شده، زمانی به نتیجه می‌رسد که چیزی که آن‌ها را وادار می‌کند نه تنها با گذشته‌ی خویش، بلکه با ترس‌هایشان نیز روبرو شوند. این گروه تنها با روبرو شدن با این ترس‌ها قادر خواهند بود روشی کاملاً جدید برای زندگی را کشف کنند، راهی که آن‌ها را برای همیشه تغییر دهد.

لنی جیمز (Lennie James)، آلیشا دبنام کری (Alycia Debnam-Carey)، کولمن دومینگو (Colman Domingo)، دانای گارسیا (Danay García)، مگی گریس (Maggie Grace)، گرت دلاهانت (Garret Dillahunt)، آستین آملیو در نقش دوایت (Austin Amelio)، روبن بلیدز (Ruben Blades)، جنا الفمن (Jenna Elfman) و الکسا نیسنسون (Alexa Nisenson) از جمله بازیگران حاضر در این سریال هستند.
اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple) تهیه‌کننده اجرایی سریال می‌باشد و اندرو چمبلیس (Andrew Chambliss)، ایان گولدبرگ (Ian Goldberg)، رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، دیوید آلپرت (David Alpert)، گیل ان هارد (Gale Ann Hurd) و گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) از شورانر‌های سریال به تهیه‌کنندگی AMC هستند.
منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.