پخش فصل جدید سریال Archer به تعویق افتاد

7 April 2020 - 14:00

فصل یازدهم سریال انیمیشینی Archer که قرار بود ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) پخش شود، به علت اپیدمی کرونا تا تاریخی نامعلوم به تعویق افتاد؛ برای دریافت جزییات بیشتر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.
می‌توان گفت «آرچر» آخرین سریالی‌ست که از شبکه FXX ( زیرمجموعه شبکه FX ) به علت شیوع ویروس کرونا دچار تاخیر انتشار و پخش شده و هنوز تاریخ جدیدی از سوی مسئولان شبکه اعلام نشده است. پیش از این ۶ مه تاریخ قبلی پخش فصل یازدهم سریال بود. شبکه FX علت تعویق را چالش‌های تولید و زمان‌بندی دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.
آرچر دومین محصول شبکه FX بوده که به‌واسطه بحران جهانی کرونا به تعویق افتاده است. همان‌طور که می‌دانید در ۱ ماه اخیر، این موضوع شامل حال بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی شده است. گفتنی‌ست فیلمبرداری فصل چهارم Fargo نیز که قرار بود در ۱۹ آوریل پخش شود، متوقف شد. از دیگر آثار که تاریخ پخش‌شان به تاخیر افتاده است می‌توان به سریال‌هایی چون سریال The Walking Dead: World Beyond «مردگان متحرک: دنیای فراتر» از شبکه ای‌ام‌سی، The Third Day و The Undoing از شبکه اچ‌بی‌او، Genius: Aretha از نشنال جئوگرافی، Grey’s Anatomy از اِی‌بی‌سی، و Supernatural و Showtime’s Billions از CW اشاره کرد.
البته برخی از سریال‌های انیمیشنی نیز در این دوران قرنطینگی و بحران کرونا برنامه‌های خود را عقب ننداخته و مشغول ادامه کارشان از روش‌های دیگرند. ال جین (Al Jean) شورانر Simpsons (سیمپسون‌ها) در گفتگو با هالیوود ریپورتر اذعان داشت که شرایط بوجودآمده تاثیری بر سریال نگذاشته و تیم سازنده مشغول ادامه فعالیت دورکاری خود در منزل هستند.
منبع: The Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.