آرتور دارویل علاقه دارد تا رد نقش آلبوس دامبلدور بازی کند

26 November 2016 - 22:00

با اکران فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» در بازار جهانی غوغا به پا شد. فیلم Fantastic Beasts در دنیایی جریان دارد که برای سینما دوستان بسیار آشنا هست. جی.کی رولینگ (J.K. Rowling) که در کنار نوشتن کتاب، وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی Fantastic Beasts را نیز بر عهده داشت. کارگردان فیلم نیز همانند مجموعه فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر» دیوید یتس (David Yates) است. اولین فیلم از این مجموعه‌ای پنج قسمتی، توانست به خوبی طرفداران را در سراسر جهان خوشحال و راضی کند و به فروش ۱۷۰ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی دست پیدا کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین فیلم از مجموعه‌ی پنج قسمتی Fantastic Beasts، شخصیت نیوت اسکمندر (Newt Scamander) با بازی ادی ردمِین (Eddie Redmayne) در مرکز قرار داشت، ولی برای قسمت بعدی از این مجموعه قرار است بر روی شخصیت دیگری تمرکز شود که احتمالاً گلرت گریندل (Gellert Grindlewald)،جادوگر تاریکی، خواهد بود. حضور یک شخصیت مهم دیگر نیز Fantastic Beasts تایید شده است، ما قرار است آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) را با ظاهری جوان در این مجموعه ببینیم. این موضوع باعث شده است تا بازیگران مختلف از علاقه‌ی خود برای بازی در این نقش صحبت کنند.

آرتور دارویل (Arthur Darvill) در صحبت با سایت Digital Spy بیان کرد که خیلی دوست دارد در فیلم‌های بعدی Fantastic Beasts در نقش دامبلدور جوان بازی کند. او همچنین فاش کرد که دوست دارد در آینده بیشتر نقش‌های جادوگری داشته باشد:

البته که من اینکار را می‌کنم. می‌دانید چرا؟ من با خودم این پیمان را بسته‌ام که زمانی که به سن خاصی رسیدم فقط نقش‌های جادوگری را بازی کنم. من می‌خواهم که همچین فردی باشم. مهم نیست که ده سال بعد باشد یا زمانی که ریش‌هایم تماماً سفید می‌شوند، واقعاً راضی به این خواهم بود که فقط نقش‌های جادوگری داشته باشم. اما اگر از من بخواهند که نقش دامبلدور جوان را بازی کنم جواب من مثبت خواهد بود.

طرفداران سریال Doctor Who «دکتر هو»، آرتور دارویل برای حضور چند فصلیش در سریال در نقش روری ویلیامز (Rory Williams) می‌شناسند، ولی برای دیگران شاید برای بازی در سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌ی فردا» در نقش ریپ هانتر (Rip Hunter) شناخته شده‌تر باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.