چرا امیلی بلانت به دنباله Sicario باز نخواهد گشت؟

26 November 2016 - 21:00

سال ۲۰۱۵ عنوان Sicario با استفاده از بازیگرانی عالی از جمله امیلی بلانت (Emily Blunt) در نقش مامور FBI کیت میسر راهی سینماها شد و بسیاری را غافلگیر کرد. وقتی این خبر منتشر شد که امیلی بلانت برای Sicario 2 با عنوان Soldado، که تمرکزش بر روی شخصیت آلهاندرو گیلیک با بازی بنچیو دل‌تورو (Benecio del Toro) است، به این فیلم باز نخواهد گشت، بسیاری شگفت زده شدند. حال نویسنده فیلم‌نامه Sicario تیلور شریدن (Taylor Sheridan) این موضوع را توضیح می‌دهد که چرا در این دنباله بلانت را نخواهیم دید. با سینماگیمفا همراه باشید.

در مصاحبه‌ی اخیرش با The Wrap، شریدن به این موضوع اشاره کرد که در ذهن او، داستان شخصیت کیت میسر (بلانت) در انتهای فیلم به پایان رسید و او نمی‌تواند راهی منطقی برای دخیل کردن او در داستان دنباله پیدا کند:

به این فکر کنید که او چه اتفاقاتی را تجربه کرد. این نقش واقعا سخت بود. من این نقش اصلی را نوشتم و برای مخاطبان به نمایش در آوردم. او را مجبور کردم در حالتی انفعالی علی‌رغم میل خودش عمل کند تا مخاطبان به این موضوع پی ببرند که ماموران قانون چگونه در بعضی از وقایع عاجز و ناتوان می‌شوند. مِیسِر جهنم را تجربه می‌کند و در نهایت به او خیانت می‌شود. این نقش سفری دشوار برای کاراکتر و امیلی بود. او واقعا داستانی پر تنش را تجربه کرد.

در کنار دل‌تورو که برای Soldado به این فیلم باز خواهد گشت، جاش برولین (Josh Brolin) در نقش قبلی‌اش در این فیلم حضور خواهد داشت؛ همچنین کاترین کینر (Catherine Keener) نیز در نقشی نامعلوم به این جمع اضافه خواهد شد. جزئیات داستانی در مورد این فیلم منتشر نشده‌است ولی طبق گفته‌ها، Soldado بیشتر به یک داستان مستقل شباهت خواهد داشت تا یک دنباله. همچنین دنیس ویلنو (Denis Villeneuve) کارگردان فیلم اول در این دنباله حضور نخواهد داشت و جای او را استفانو سولیما (Stefano Sollima) پر خواهد کرد.

Soldado هدف را اکران در سال ۲۰۱۷ قرار داده‌است.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    واقعا هم داستانش تمام شد. چیزى براى ادامه داشتن نمونده بود. من فیلم اول رو خیلى دوست داشتم. امیدوارم این یکى هم به همون خوبى باشه،هرچند فیلم اول ساختار پیچیده ترى در روایت نسبت به قصه داشت که نقطه قوتش بود، باید تو این یکى مى خواهد داستان رو عمق بده یا بازهم ایده خوبى براى تعریف کردنش داره.