شبکه استارز به سریال Black Mafia Family چراغ سبز نشان داد

7 April 2020 - 22:30

شبکه استارز به سریال اصلی Black Mafia Family به تهیه کنندگی کرتیس جکسون (Curtis Jackson) و نویسندگی رندی هاگینز (Randy Huggins) چراغ سبز نشان داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جفری هیرچ (Jeffrey Hirsch)، مدیر شبکه استارز، اظهار داشته:

این پروژه‌ای است که کرتیس همیشه دوستش داشته و خوشحالیم با او برای ساختش همکاری می‌کنیم. Black Mafia Family تمامی ویژگی‌های یک درام خوب را دارد و از دنیای برادران فلنوری به دنیای پر خطر و کشنده‌ای که در آن هستند، می‌رود. این سریال برای مخاطبین سراسر دنیا جذاب خواهد بود.

جکسون نیز گفته:

بهتون گفتم Black Mafia Family ساخته می‌شود و بزرگترین سریال تلویزیونی خواهد بود. میچ و تری افسانا هستند و خیلی خوشحالم این داستان راهی استارز می‌شود.

سریال Black Mafia Family داستان واقعی درباره دو برادر است که از خیابان‌های جنوب غربی دترویت در اواخر دهه ۱۹۸۰ ظهور کردند و یکی از خانواده‌های خلافکار این کشور را ساختند. رهبری کاریزمایی میچ فلنوری، کار تری فلنوری و همکاری شان برای خرید و فروش مواد و در دنیای هیپ هاپ، آن‌ها را در سطح جهانی مشهور کرد. ایمان آن‌ها به وفاداری خانواده نقطه قوت همکاری آنهاست. این داستان عشق، خانواده و سرمایه گذاری در جستجوی رویای آمریکایی است.

کمپانی G-Unit Film and Television با همکاری استارز و لاینزگیت تلویژن این سریال را تولید می‌کنند. تری کاپ (Terri Kopp) و آنتونی ویلسون (Anthony Wilson) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. کاترین تیوس-آدیر (Kathryn Tyus-Adair)، مدیر برنامه ریزی Original Programming این سریال را برای شبکه استارز می‌سازد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.