فیلم کوتاه At Home With Olaf: نخستین فیلم از مجموعه فیلم‌های کوتاه استودیو دیزنی

8 April 2020 - 14:30

اگر امکان تولید فیزیکی فیلم‌های سینمایی لایو-اکشن در حال حاضر وجود ندارد، اما تولید فیلم‌های انیمیشن قطعا امکان‌پذیر است. استودیوی Disney Animation امروز نخستین فیلم کوتاه از یک مجموعه فیلم‌های کوتاه دیجیتالی هفتگی، تحت عنوان At Home With Olaf (در خانه با اولاف)، را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم‌های کوتاه توسط سازنده Olaf یعنی هیرام اوسماند (Hyrum Osmond) خلق شده‌اند و صداپیشگی شان هم توسط خود صداپیشه آدم برفی یعنی جاش گاد (Josh Gad) انجام گرفته است- درحالی‌که هر دوی این‌ها هریک در خانه‌های خودشان بر روی این مجموعه دیجیتال کار کرده‌اند.

گاد در صفحه توئیترش توضیح داد که مدیر استودیوی Disney Animation و کارگردان Frozen 1 & 2 (فروزن ۱ و۲) با او تماس گرفته و گفته است که استودیو در حال ساخت این فیلم‌های کوتاه می‌باشد و این‌که آیا او می‌تواند دوباره صداپیشگی کاراکتر اولاف را، آن هم از داخل خانه، انجام دهد.

گاد در جواب گفت:

پس من هم پذیرفتم. البته کمی برای من چالش برانگیز بود چون زیاد از نظر فنی خوب نیستم. و حالا ما در حال انتشار فیلم‌های کوتاه Olaf هستیم.

شما می‌توانید هر هفته از طریق رسانه‌های اجتماعی گاد یعنی joshgad@ و DisneyAnimation@ به این مجموعه دیجیتال دسترسی داشته باشید.

جهت خوشحال کردن خانواده‌ها در طی این دوران غم‌انگیز قرنطینه ویروس کرونا، دیزنی اعلام کرد که Frozen 2، که به فروشی معادل ۱٫۴۵ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی دست یافت، در رأس برنامه‌های دیزنی، یعنی سه ماه زودتر در تاریخ ۱۵ مارس، قرار گرفته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.