امانوئل چریکی به سریال Superman & Lois پیوست

8 April 2020 - 15:00

ستاره سابق سریال The Passage، امانوئل چریکی (Emmanuelle Chriqui) بازیگر ثابت و نقش مقابل تیلر هوچلین (Tyler Hoechlin) و الیزابت تالوچ (Elizabeth Tulloch) در Superman & Lois، سریال درام The CW درباره زوج برجسته دی‌سی بازی می‌کند. چرکویی نقش شخصیا محبوب دی‌سی، لانا لنگ را بازی می‌کند که تاد هلبینگ (Todd Helbing) تهیه کننده سریال فلش، گرگ برلنتی (Greg Berlanti) و وارنر بروز تی‌وی تولیدش می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هلبینگ این سریال را قلم زده که براساس شخصیت‌های خلق شده توسط جری سیگل (Jerry Siegel) و جو شاستر (Joe Shuster) است. این سریال درباره ابرقهرمان مشهور جهان و روزنامه نگار مشهور کتاب‌های کمیک است که با فشار، استرس و پیچیدگی‌هایی مواجه می‌شوند که بخاطر کار کردن در جامعه امروزی رخ می‌دهند.

چریکی نقش لانا لنگ-کوشینگ را ایفا می‌کند که مامور وام در بانک Smallville است که وقتی دیگران برای رسیدن به موقعیت‌های بزرگتر آنجا را ترک می‌کنند، او می‌ماند. لانا در یکی از سخت‌ترین شرایط زندگی‌اش، دوستی‌اش با دوست قدیمی‌اش کلارک کنت را از سر می‌گیرد.

هلبینگ، برلنتی، سارا اسکچتر (Sarah Schechter) و جوف جانز (Geoff Johns) این سریال را از طریق برلنتی پروداکشنز می‌سازند.

این درام که قرار بود پایلوت باشد، تبدیل به سریال شده چون تولید پایلوتش بخاطر شیوع بیماری کرونا متوقف شده است.

چریکی اخیرا در سریال The Passage بازی کرده و در سریال‌های Shut Eye, The Grinder, Murder in the First, The Mentalist, Cleaners حضور داشته است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.