پوستر و تریلر فیلم Walkaway Joe با بازی جفری مورگان رونمایی شد

8 April 2020 - 15:30

کوایور دیستریبیشون (Quiver Distribution) ناشر و کمپانی سازنده فیلم Walkaway Joe از پوستر و تریلر این رونمایی کرد. برای دیدن نمایش این عنوان در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.
این فیلم اکشن – درام که قرار است در ۸ مه ۲۰۲۰ ( ۱۷ اردیبهشت ۹۹) اکران شود، با هنرنمایی ستاره معروف سریال Walking Dead یعنی جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) ساخته شده است.
داستان فیلم درباره یک دوستی غیرقابل‌تحمل میان یک پسر جوان – که در جستجوی پدرش است – و یک مرد تنها و سرگردان – که از گذشته‌اش فراری‌ست – می‌باشد که با کمک یکدیگر فرصت تازه‌ای برای رهایی و رستگاری خودشان پیدا می‌کنند.
از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به دیوید استراتن (David Strathairn) که نامزدی اسکار برای فیلم Good Night, and Good Luck را در کارنامه خود دارد اشاره کرد. درکنار مورگان و اسراتن، جولیان فدر (Julian Feder) بازیگر فیلم A Boy Called Po هم به ایفای نقش می‌پردازد.

فیلم Walkaway Joe به کارگردانی تام رایت (Tom Wright) و فیلمنامه‌نویسی مایکل میلیلو (Michael Milillo) ساخته شده است. در ادامه می‌توانید تریلر و پوستر فیلم را مشاهده کنید.

منبع: ComingSoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.