یونیورسال پیکچرز فیلم اقتباسی از رمان Crave می‌سازد

8 April 2020 - 19:00

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، یونیورسال پیکچرز رسما حق ساخت فیلم اقتباسی براساس رمان پر فروش خون آشامی جدید Crave نوشته تریسی وولف (Tracy Wolff) را به دست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رمان Crave فانتزی عجیبی با دیدگاه فمنیستی، داستان دختر انسانی است که وقتی عاشق شاهزاده خون آشامی به نام جکسون وگا می‌شود، انواع اقسام مشکلات به سراغش می‌آیند.

در خلاصه رسمی رمان آمده:

تمام دنیا من وقتی تغییر کرد که وارد دانشگاه کنم. هیچ چیز در این مکان سر جای خودش نیست. حتی دانشجویان عجیب هستند. من اینجا هستم. یک میرا در میان خدایان…. یا هیولاها. هنوز نمی‌دانم به کدام دسته تعلق دارم و اصلا به جایی تعلق دارم یا نه. فقط یک چیز می‌دانم، تنها چیزی که آن‌ها را متحد ساخته، تنفر از من است.
سپس جکسون وگا از راه می‌رسد. خون‌آشامی با رازهای کشنده و مهلک که صدها سال است هیچ احساسی نداشته است. اما چیزی در اوست که من را فرا می‌خواند. چیزی در او شکسته که شبیه همانی است که در من شکسته است. چیزی که می‌تواند ما را بکشد. چون جکسون به دلیل خاصی دور خودش دیوار کشیده است‌. و حالا یک نفر می‌خواهد ابن هیولای خفته را بیدار کند و فکر می‌کنم من بعنوان یک طعمه به اینجا آورده شدم.

فیلم اقتباسی Crave را جیون مانفورد (Jeyun Munford) از یونیورسال پیکچرز می‌سازد و کریستین سان (Christine Sun) تهیه کننده اجرایی است. سری دوم رمان نیز امسال منتشر می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.