تهیه کننده Ghostbusters قول ساخت فیلم‌هایی بسیار را در این فرنچایز داد

27 November 2016 - 09:00

وقتی نقدهای نهایی برای ریبوت سال ۲۰۱۶ فیلم Ghostbusters منتشر شد، شاهد واکنش‌هایی متوسط و نسبتاً خوب بودیم. با حضور کمدین‌های مطرح هالیوود مانند ملیسا‌ مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، کریستن ویگ (Kristen Wiig)، کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) و لزلی جونز (Leslie Jones)، فیلم تلاش شخصیت‌های اصلی را در متوقف کردن حمله ارواح خبیث به محله منهتن نیویورک، به نمایش می‌گذارد. همچنین با نگاهی نه چندان موشکافانه می‌توانیم شباهت‌هایی با فیلم اوریجینال در اکثر سکانس‌ها پیدا کنیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

سخت است که بخواهیم Ghostbusters را موفقیتی مالی تلقی کنیم، چرا که فیلم پس از اتمام اکران به زحمت توانست هزینه‌های ساخت خود را در کنار کمپین تبلیغاتی گسترده‌اش برگرداند. با این وجود، خبر خوب برای طرفداران فیلم این است که طبق گفته تهیه‌کننده، عمر این فرنچایز هنوز به اتمام نرسیده‌است.

کارگردان فیلم‌های اوریجینال Ghostbusters، ایوان ریتمن (Ivan Reitman) تهیه کنندگی این ریبوت را برعهده داشت و پل فیگ (Paul Feig) آن را کارگردانی کرد. در گفتگوی اخیر او در برنامه رادیویی Mr. Wavvy، آینده این فرنچایز موضوع بحث شد:

در آینده فیلم‌های زیادی در این فرنچایز اکران خواهد شد و فعلا آنها در مراحل اولیه تولید قرار دارند. به طور قطع اخبار بیشتری در این مورد خواهید شنید.

علی‌رغم تمام موضوعات منفی پیرامون فیلم، هنوز هم این ریبوت طرفداران خاص خود را دارد و ممکن است در آینده شاهد دنباله‌هایی بر اساس آن باشیم که بتوانند نقطه عطفی برای این فرنچایز باشند. شاید چاره راه استفاده از بودجه‌ پایین برای ساخت باشد. آنطور که مشخص است ریتمن این پتانسیل را دیده‌است و به آینده امیدوار است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.