بازسازی The Night of the Hunter توسط یونیورسال پیکچرز

8 April 2020 - 19:30

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، کمپانی Universal Pictures شروع به تولید فیلم جدید The Night of the Hunter (شب شکارچی)، به اقتباس از رمان مهیجی به همین نام اثر دیویس گراب (Davis Grubb) کرده است، رمانی که قبلا هم در سال ۱۹۵۵ با هنرمندی رابرت میچام (Robert Mitchum) به صورت یک فیلم کلاسیک مورد اقتباس قرار گرفته بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این رمان، که در سال ۱۹۵۳ منتشر شد، به روایت داستان هری پاول در آمریکای جنوبی در دوران بحران ۱۹۲۹ می‌پردازد، کسی که قبلاً کلاهبردار بی‌رحمی بوده است. او از زندان آزاد می‌شود و خودش را به عنوان یک کشیش به دنیا معرفی می‌کند. او بیوه‌ای را گمراه می‌کند و با او ازدواج می‌کند، بیوه‌ای که شوهرش که به تازگی مرحوم شده است ۱۰ هزار دلار را پس از سرقت از یک بانک برای حفاظت از دست پلیس مخفی کرده است. هری پاول آن زن را می‌کشد و فرزندانش را نیز تعقیب می‌کند تا جای آن پول‌های سرقتی را پیدا کند.

اقتباس جدیدی که از روی رمان صورت گرفته است توسط مت اورتون (Matt Orton) به رشته تحریر درآمده است، به این امید که قصه با فضای معاصر کنونی هماهنگ شده باشد تا قصه به صورت برش بی‌ربطی از زمان به نظر نیاید. اورتون اخیرا فیلم‌نامه فیلم مهیج و تاریخی Operation Finale (عملیات نهایی) با هنرمندی اسکار ایساک (Oscar Isaac) و بن کینگزلی (Ben Kingsley) را نوشته است، و در حال حاضر هم به فیلم ماجراجویانه و خانوادگی لایو-اکشن Knights (شوالیه‌ها)، محصول +Disney، پیوسته است. ایمی پاسکال (Amy Pascal) و پیتر گدرز (Peter Gethers) از تهیه‌کنندگان پروژه فعلی هستند، و ایمی پاسکال از طریق کمپانی فیلم‌سازی خودش: Pascal Pictures، که تحت حمایت Universal Pictures قرار دارد، به تهیه و تولید این فیلم می‌پردازد.

در فیلم اقتباسی سال ۱۹۵۵، میچام در کنار بازیگرانی مثل شلی وینترز (Shelley Winters)، لیلیان گیش (Lillian Gish)، بیلی چاپین (Billy Chapin)، و جیمز گلیسون (James Gleason)، نقش اصلی فیلم را، به کارگردانی چارلز لاتون (Charles Laughton)، ایفا کرد. این فیلم در زمان اکرانش، با توجه به قصه‌گویی بحث برانگیزش و همین‌طور تم تیره و مرموز، نظرات مثبت و منفی بسیاری را از سوی منتقدین و مخاطبان به خود جلب کرد. اما از آن زمان تا به حال، هم‌چنان یک فیلم کلاسیک محسوب می‌شود و همچنان نیز رتبه ۹۸ درصد “Certified Fresh” را از سوی منتقدین در اجماع تجدیدنظر Rotten Tomatoes حفظ کرده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.