فیلم Bad Education | انتشار تصاویر و پوستر

8 April 2020 - 21:30

شبکه اچ‌بی‌او تصاویر و پوستر فیلم جدید کمدی-درام تربیت بد (Bad Education) به کارگردانی کوری فینلی (Cory Finley) را منتشر کرد. برای تماشای این تصاویر در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.
در این فیلم ستارگانی چون برنده گلدن‌گلوب هیو جکمن (Hugh Jackman) که سابقه‌ی بازی در فیلم‌هایی نظیر The Greatest Showman (بزرگترین شومن) و Les Misérables (بینوایان) را دارد و همچنین بازیگر برنده جایزه اسکار الیسون جنی (Allison Janney) – ستاره فیلم I, Tonya – حضور دارند و انتشار و پخش این فیلم نیز شنبه ۲۵ آوریل خواهد بود.
Bad Education فیلمی‌ست بر اساس داستان واقعی که در آن فرنک تاسون (Frank Tassone) و پام گلاکین (Pam Gluckin) دو تن از مقامات مدرسه‌ای محبوب واقع در لانگ‌آیلند هستند که باعث افزایش ثبت‌نام در کالج ها و ارزش املاک شده‌اند را روایت می‌کند. اوضاع زمانی برای فرنک بهم می‌ریزد که دانش‌آموزی خبرنگار اقدام به پیگیری و ردیابی پرونده اختلاس در این منطقه می‌کند که شروع این ردیابی به‌واسطه‌ی اشتباهی مهلک از سوی یک دستیار سرپرست بوده است. حال، این پرونده منجر به یک کلاهبرداری و فساد بزرگ دهه شده و به‌خاطر این افشاگری، فرنک مجبور می‌شود برای حفظ منافع‌اش و محرمانه‌ماندن این موضوع دست به هرکاری بزند.
درکنار هیو جکمن (فرنک تاسون) و الیسون جنی (پم گلوکین)، ری رومانو (Ray Romano) – بازیگر فیلم‌های The Big Sick و The Irishman (مرد ایرلندی) – در نقش باب اسپایسر (Bob Spicer) ، جرالدین ویسواناتان (Geraldine Viswanathan) – ستاره فیلم Blockers – در نقش ریچل بارگاوا (Rachel Bhargava) و الکس وولف (Alex Wolff) – بازیگر فیلم Hereditary – در نقش نیک فلیشمن (Nick Fleischman) حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.

کارگردانی این اثر برعهده کوری فینلی که فیلم Thoroghbreds را درکارنامه خود دارد، می‌باشد. نویسنده فیلم مایک ماکووسکی (Mike Makowsky) بوده که I Think We’re Alone را درکارنامه‌اش دارد. ماکووسکی کسی‌ست که خود بزرگ‌شده لانگ‌آیلند و شاهد این ماجرا و رسوایی مالی در آن دوران بوده و با استناد به مقاله‌ای چاپ‌شده توسط رابرت کلر (Robert Kolker) در روزنامه‌ نیویورک اطلاعات خود را جمع‌آوری کرده است.
بجز مایک ماکووسکی،ساخت این فیلم برعهده افرادی چون فرد برگر (Fred Berger) در کنار ادی ویسمن (Eddie Vaisman)، جولیا لبدوف (Julia Lebedev)، برایان کاوانا (Brian Kavanugh-Jones). لونید لبدوف (Leonid Lebedev) و کارولاین جکزو (Caroline Jaczko) بوده است.

منبع: Coming Soon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.