تریلر اختصاصی The Flood منتشر شد

8 April 2020 - 22:30

تریلر انحصاری درام جدید The Flood با بازی لنا هیدی (Lena Heady) در آمریکا منتشر شده است. این فیلم قرار است روز جمعه اول مه از طریق Samuel Goldwyn Films پخش شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پرونده مهمی به مامور سر سخت مهاجرت، وندی، با بازی لنا هیدی، پیشنهاد شده تا با توانایی خاص خود قضاوت کند و سریعا متقاضیان را رد کند.

او از طریق بررسی، باید مشخص کند آیا هیلی با بازی ایوانو جرمیا (Ivanno Jeremiah) دلیل شومی برای جستجوی بیمارستان روانی دارد یا خیر.

فیلم The Flood لنا هیدی بازیگر سریال گات را در سیاست‌های مدرن کنار ایان گلن (Iain Glen) قرار می‌دهد.

این فیلم نوشته هلن کینگستون (Helen Kingston) است و آنتونی وودلی (Anthony Woodley) کارگردان است. آمیرا گازالا (Amira Ghazalla) و جک گوردون (Jack Gordon) نیز در فیلم حضور دارند. این فیلم را لوک هیلی (Luke Healy) تولید کرده و متیو هلدرمن (Matthew Helderman)، مرلین مرتون (Merlin Merton)، جولی آن اوگلا (Julie-Ann Uggla)، ماریا واکر (Maria Walker) و مایک وودلی (Mike Woodley) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

فیلم‌سازان این پروژه، بعد از گذراندن زمان داوطلبانه‌ای در Calais Jungle دوست داشتند تجربه واقعی در زمینه پناهندگی داشته باشند، و از اغراق‌های سینمایی دوری کنند و نگذارند این فیلم دست کم گرفته شود. این فیلم‌سازان تحقیق و جستجو دقیقی انجام داده و فیلم‌نامه را براساس داستان‌های واقعی و مصاحبه با مامورین Home Office نوشته‌اند‌ نتیجه این تحقیق، ساخت فیلمی است که به خوبی نشان خواهد داد هر روز در مرزهای ما چه اتفاقاتی می‌افتد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.